13 Şubat 2009 Cuma

Canım Canlılar



Ne zaman denizi seyretmeye gitsek yanımda bitiveriyor hemen birisi. Sevdiğimi anlıyorlar heralde ki yanımdan ayrılmıyorlar. Yanımdan ayrılmamasında emeği geçen paskalya çöreğininde hakkını yememek lazım. Pisiciğin bile çok hoşuna gitti. Fotoğraf çekmemi o sağladı birazda :)




Bu paşazadenin hiç umrunda olmadım ve açıkçası çok bozuldum :( Ama sanırım sağırdı ki konuşmalarıma kulağını bile kabartmadı.




Bu kediciğin ise gözlerine hayran kaldım. Siyah tüylerine ne de yakışmış nil yeşili gözler. Ayrıca ağzını yalıyor çünkü tavuğumu yedi :)




Bu şeker şeyle ise bugün tanıştım. Hemen gelip poz verdi :)

5 yorum:

  1. Pinkycan selam,
    Acaba sen eski pinky misin hani 2 sene önce yazan sonra ortadan kaybolan.Merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. Selam;
    Ben tamamen yeni Pinky'im :) Eskiden varmıydı bilmiyordum, şimdi öğrendim.

    YanıtlaSil
  3. Hımmm o zaman sende hoşgeldin yeni Pinky.İyi ki de geldin:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  5. ya ne şekerlerr her gördüğüm kediye hayran oluyorum ben :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)