15 Haziran 2009 Pazartesi

Balina nefesi...

denizde bir gün;

pinky: bu sıcaklıkta ne? ayağıma sıcak sular geliyor.
pearly: balina nefesi o, suyun dibi ondan sıcak
pinky: !!!

pearly derinlerde gözlükle dalar çıkar;
pearly: :\ yüz çabuk yüz.. suyun altına bakmadan yüz..

panikle kıyıya ulaşınca;
pinky: ne.. ne gördün.. köpek balığımı? balina mı?
pearly: kocaman bir balık gördüm suyun dibinde (iki elini yarım metre açarak)
pinky: hii.. iyi ki haber verdin canım pearly..


Sonraları gözümü açamaz oldum suyun altında.Kör kör daldım birşeye çarpmamak veya önümde bir balinanın ağzını açarak bana gelmediği umuduyla. Ama yinede daldım deniz kızı gibi dalgalanarak , arada gözümü açıp, sonsuz maviye bakıp denizkızı görmek umuduyla :)


Aslında çok şirin ve cambaz şeyler bunlar :) Ama denizde yabani olanı çıksa karşıma bayılırım heralde. Bayılmazsam da araba farı görmüş tavşan gibi donar kalırım yerimde.. :)





Dün yine denizdeydim. Şemsiyenin altında olduğum zamanlarda da güzel vakit geçirdim. Bulutlara baktım. Yurdum insanına baktım. Denize baktım. Kitap okudum. İyi ki yaz diye bir mevsim var ve buradan hiç gitmiyor.. :)

3 yorum:

  1. neden kiskandiriyorsun kiii... akdeniz insanin yaraticiligi da baska oluyor tabi :))

    YanıtlaSil
  2. kıskandırırmıyım hiç görkemcim :) ben bir keyif yapıyorsam sen bin tane keyif yap inşallah onüç gün sonra :)

    YanıtlaSil
  3. hemen de cok hosuma gitti, onuc gun sonra :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)