20 Haziran 2009 Cumartesi

çakma turist Pinky'nin maceraları (part 1)...

Pinky dünyayı geziyor efendim birkaç gündür. Hem de jet hızıyla geziyor, öyle böyle değil. Tutabilene aşkolsun.

Önce kalktım Porto Riko ya Isla Verde plajına gittim. Nasıl güzel bir gökyüzü vardı anlatamam.Hayran kaldım herşeyine.


Sonraki gün Hawaii'ye uçtuk ayıptır söylemesi. Hilton Waikoloa Willage'da konakladık bir süre..

Ertesi gün Los Angeles'a geçtik ve Laguna Beach e gittik. Vardığımızda sabah yeni olmuştu. Hemen Laguna otele yerleştik ve balkondan gözüken sakin manzarayı fotoğrafladım. Sonra da kalabalık yokken denize girdim.

Ondan sonra ki gün Kanada'ya Niagara şelalesini görmeye gittik. Gittiğimizde güneş batmaya başlayacaktı ve şelalenin üstünde gökkuşağımsı ışık vardı.Ne yaptık, fotoğrafladık hemen.


Şelaleye baktık ve havaalanının yolunu tuttuk. Bu sefer nereye? New York'a a dostlar. Arkadaşlar bekliyor. Times Meydanı'nda de gezdik tozduk arkadaşlarla. Birde fotoğraflarını çektim kerataların.

Sonraki gün öğleden sonra, sondan bir önceki durağımız olan Özgürlük heykelini görmeye gittik.Güneş batarken harika bir manzara çıkmıştı karşımıza.

Bu kadar yorgunluktan sonra nihayet son durağımız olan Fransa'ya da uçtuk. Biraz dinlendikten sonra akşam yemeğimizi Eyfel Kulesi'nde bulunan Le Jules Verne Restaurant'ta yedik. Yemekten sonra bir de fotoğrafını çektik aşağıdan.

Hayır başıma talih kuşu konmadı. Hayır özel jetim de yok benim.
Peki nasıl mı oldu bütün bunlar? Şöyle efendim Earthcam diye bir internet sitesi var. Tıklıyorsun, dünyanın önemli bazı bölgelerini canlı canlı izliyorsun. Pinky de canı sıkıldıkça böyle yapıp geziyor görmediği yerleri. Bu kadar efendim.
Efendim? Hayır kafayı da yemedim. Hayal kurdum azıcık. :D

5 yorum:

  1. Aaa süper bir şey bu Pinky'cim... İmza: Feci şekilde tatili gelen Kutu

    YanıtlaSil
  2. gez azıcık açılırsın kutucum:)

    YanıtlaSil
  3. en kısa zamanda,okulun bitince çıkarsın umarım güzel bir tatile eğrelticim.

    YanıtlaSil
  4. aminnnn! görkemsan da amin desin :Pp

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)