17 Haziran 2009 Çarşamba

el salla el salla...

Denizdeydim dün yine..

Ayağımın hemen altından akşam yemeğine çıkmış bir balık sürüsü geçti bana değmeden. el salladım arkalarından;


Kafamın üstünden kırmızılı bir uçak geçti.Keşke sualtı fotoğraf makinem olsaydı dedim kendi kendime. Ona da el salladım,hatırı kalmasın bende..


Kıyıdan bana bakan aile fertlerime el salladım yine çocukça bir sevinç ve coşkuyla :)



Üstümden bir kuş geçti elimi uzattım konsun diye konmadı ve uçtu gitti. bende ne yaptım? el salladım :)


Barış Manço'ya saygılarımla;

10 yorum:

  1. ne güzel ya :) hayatın keyfini çıkarmak gibisi yok!

    YanıtlaSil
  2. gerçekten yok :) vakit varken keyfini çıkarıyorum, turist gibi takılıyorum hayata:) ama kısa süre sonra bende bu kadar çıkaramayacağım malesef

    YanıtlaSil
  3. ah ahhh kimler varmis bu klipte, ne kucuktuk o zaman da aynisini yapardik :) huzurlu uyusun baris manco.

    ben de salladim sana el, heidi oldum salladim, sen de alplere de el salla :D

    YanıtlaSil
  4. yaa ne küçüktük. onlarda küçücükmüş. grup vitamin bile var ne komik şarkıları vardı onların :)

    buralardan sallıyorum ellerimi kollarımı alplere. gördünmü heidi? :)

    YanıtlaSil
  5. ayy görkcan da gördüm biloğunu. ne kadar güzel renkler var bu bilokta. bi de denize girilmiş feci kıskandım :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler eğreltiotucum:)
    senin biloğunda :) çok güzel.ekliyorum seni.

    :) hihi şimdi yeni geldim denizden, koyarım çektimlerimi yine. ama kıskanmayın kendimi kötü hissediyorum sonra.

    YanıtlaSil
  7. hehe ben de ekledim, bu şekilde deniz hasretimizi gidereceğiz işte :)
    hayırlı uğurlu ve boll muhabbetli ossun biloğun. çok amin

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederiim güzel dileklerine :) amiin

    YanıtlaSil
  9. Bloğunu yeni kesfettım geldım bakdım içim acıldı oh beee:)

    YanıtlaSil
  10. :)iyi ki gelmişsin ozaman.
    Hoşgeldin Prima Rima:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)