10 Haziran 2009 Çarşamba

gökyüzünde yalnız gezen ufolar...

Yeryüzüne ininde kaynaşalım,konuşalım. Ne olacak bu küresel ısınma, yok olup giden doğal kaynaklar? Gelinde biraz çözüm üretelim yav. Madem daha gelişmiş bir ırksınız bizden, teknolojinizde yüksek, bir el atın, yardımcı olun cıncık gözünüzü seviyim. Ne öyle uzaktan uzaktan bakıyorsunuz.

Türkiye'nin en uzman ufo araştırmacıları sürekli Saba Tümer'in programına konuk oluyor . Her geldiklerin de adamları dinlerken dinlerken kendimi balkonda göğü seyrederken buluyorum ama yoksunuz. Hiç buralara gelmiyorsunuz.

Bir de niye hep Kumburgaz'a gidiyorsunuz? Sizin yüzünüzden yakında Kumburgaz'daa ufo turizmi başlayacak. Ufo manzaralı otel reklamları dolacak orada burada. Afişe oldunuz orda yer değiştirin bence.

Benim anlayamadığım birşey daha var. Melez ırk yaratacakmışsınız. Napcaksınız yeni bir ırkı allah aşkına? Sirius'un sitesinde tüplerin içinde androidler gördüm. Ayıp olmuyor mu dostum biraz? olurmu öyle istem dışı ırk mırk. Rızalarını alsana kaçırdığın kadıncağızların. Valla o çocuklar gerçekse salma buraya medya üşüşür başlarına, helak olur yavrucaklar benden söylemesi.

Domenico Ghirlandaio'nun 15.yy da çizdiği ' Meryem ve Aziz Giovannino ' tablosunda bile varsın. Varsın demekki, saklanma..


bak varsın...

2 yorum:

  1. cok hos yazmissin. hele de ne uzaktan uzaktan bakiyonuz sozun beni benden aldi :D

    YanıtlaSil
  2. tabi :) öle uzaktan olmaz. yakına gelseler, tanışsak, sonra jetgillerdeki gibi uranüs senin, jüpiter benim gezsek fena mı olurdu? hatta güneş sisteminin dışından başka sistemden bunlar kesin oralarıda görseydik dünya gözüyle. yok galaksi gözüyle.. evren sonsuz hepimize yeter. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)