21 Haziran 2009 Pazar

günün komiği...




Bazen inanasım geliyor reenkarnasyona, bazen inanmayasım. karar veremiyorum be blog.
Sorsalar 'Yunan mitolojisinden tanrı-tanrıça birleşimi bir tanrıçaydım heralde' derim. Mesela; Gaia veya iris. :D Kim istemezki tarihte adı geçen biri olmayı. Akhilleus' da öleceğini bile bile onun için gitmedi mi Truva savaşına. Sırf adı geçsin, namı yürüsün istemedi mi?

İşte insan böyle bir canlı. 'önceki hayatımda kurbağaydım' diyenini zor bulursun blogcum. Hepimiz soyluyuz :)

Sonradan düşen taş: Yanlış tahmin etmişim ben kendimi. Aklıma şimdi geldi,ben öğrenmiştim ne olduğumu. Şöyle birşeydi; Bugünkü Yeni Kaledonya civarında bir yerlerde 1200 civarında doğmuşum. Yine kadınmışım. Bir flozof veya düşünürmüşüm. vay anasını sayın seyirciler :)

Sizde öğrenmek isterseniz şuna tıklayın.

3 yorum:

  1. ben burmada artist büyücü veya falcıymışım istanbul fethedildikten sonra :D ve erkekmişim. fala da bakmayı hiiiç bilmem oysaki zaten erkek de deilim :Pp

    ders çalışıorum ara verdim fatal error veriorum resmen :(((

    YanıtlaSil
  2. "Bugünkü İspanya civarında bir yerlerde 1325 civarında doğdunuz.
    Bir banker, tefeci veya hakimdiniz.. Fırsatları kullanmayı biliyorsunuz. Her hangi bir durumda soğukkanlı ve sakinsiniz."
    Şaka gibi ben para üstünü bile anında hesaplayamam değil bankacı ya da tefeci olmak!!! Soğukkanlı ve sakinlik kısmına ise kah kah kah gülüyorum şu an:D
    İmza: Panik Atak Kutu

    YanıtlaSil
  3. aman error verme çalış dersine eğreltiotucum:)
    paraüstünü bende yarım saat düşünürüm.ondan düşünür çıktım heralde. bide büyüyünce muhasebeci olcam kutucum :)

    tam tersi şeyler çıkıyor bence bu şeyde. adı neyse işte:) banada sakin, konuşmayan biri demişti halbuki vıdıvıdı konuşurum, panik atağımda var :)

    demekki neymiş önceki hayatımız şimdikinin tam tersiymiş. burcumuza göre hesaplıyıp sallıyor heralde bu program.hmm evet program:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)