11 Haziran 2009 Perşembe

Herşeyi bilen uyanık blog...

Sevgili blog;

Aşk-ı Memnu'yu seyrettim. Bu haftaki bölümü çok sıkıcı buldum. Bither'in Nihal'e aldığı (zümrüttü sanırsam) yüzük-küpe üçlüsüne bayıldım, o arada giydiği yakası fiyonklu elbise de çok güzeldi. .Hemen ardından verilen yeni bölüm fragmanına baktım, baktım... Yakalanma korkusuyla sezon finali yapacaklarını anladım. Ama gelecek sezon sonuna kadar yakalanmayacaklarını tahmin ediyorum.

Sonra bilgisayara gelip her şeyi bilen kadınla oyun oynadım. Tuttuğum şeyi bilmesin diye uğraştım önce, Necefli Maşrapa dedi bana. Sonra acıdım çırpınışlarına bir tur daha oynadım. Bu sefer bildi. İşte onunla muhabbet ettik filan..

Şimdi Uyanık Bar'ı seyredicem. Bakalım kimler gelmiş... Hadi iyi geceler sana. Annengillere selam söyle..

10 yorum:

  1. ben ne herseyi bilen kadindan ne de uyanik bar'dan haberim vaar :(

    bi de senin dogumgunun mu yariiiin :))

    YanıtlaSil
  2. 11 temmuza az kalmış, gelince hepsini öğreneceksin :)

    evet yarın 23 olucam :) büyüdümmü naaptım?

    YanıtlaSil
  3. bende iyiyce bi anlatim bozuklugu basladi sanirim. 28 haziranda oradayim insallah, 11 temmuza kadar.

    ben 26yim, buyuk muyum yooook :) ayrica 23 benim en sevdigim yasim, kim sorsa hala ilk once agzimdan 23 cikiyor :)

    e ben simdiden kutlayayim o zaman :) nice nice yillara, guzel bi 23 olsuuun :D

    YanıtlaSil
  4. temmuzun 11 ine kadar oradayım yazmışsınya ben ters anlamışım görkem san. :)

    geri aldım sözümü büyümedim ben, hala 19 da kaldım ondan sonrasını saymadım :)ondan büyümüşüm gibi geldi. kimse büyümezki kalbi çocuk kalır. yaşın ne önemi var, önemli olan pasta yemek:)


    teşekkür ederim şimdiden :)

    YanıtlaSil
  5. bu aşkı memnu uzaaar da uzar bence de önümüzdeki sezon sonuna kadar ancak yakalanırlar :) dizi tuttu ya sakız etmeleri lazım. üç bölümde bir bu bi hataydı, geçiciydi diyip diyip haftaya birbirlerinin üstüne atlıyolar..
    bu kadar saydım, ama yine de izliyorum. ne yaparsın? merak :)

    YanıtlaSil
  6. aynen :) sırf meraktan. iyi beceriyorlar meraklandırmayı.

    YanıtlaSil
  7. haha aynen :) elbiseler hep güzel beğeniyorum bana orada en şık gene de hep matmazel geliyor asaleti var kadının bir de bihter'ın kız kardeşi cok cici cok şeker
    diğer diziler gibi bu dizi de suyu cıkmadan milleti baymadan bitmez..

    hem bu dizi çok karlı olacak onlara tum arap dunyası izleyecek :)

    bu kadınla da oynayamadım ben.. cok yavastı çünkü :(

    YanıtlaSil
  8. katılıyorum sana, perker çok cici gerçekten. matmazel adı üstünde matmazel, adı bile asil :)

    arap dünyası behlül'ü görünce şok olacak. haha... onlara ters durumlar var sonuçta:)

    evet biraz yavaş:) ben artık soru aralarında blog okuyarak oynuyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    YanıtlaSil
  10. unnamed; Thank you so much for your nice comment :) I am always developing my style and trying to protect.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)