8 Haziran 2009 Pazartesi

İçmişim başım dönüyor, dönüyor...

Benimki şuanda içmeden dönüyor.. Size tavsiyem başınız ıslakken sakın klimanın altında oturmayın. Ne zor işmiş baş dönmesi..

Başınız ıslaksa oturmayın zaten kurutun, sonrada evden çıkın.. Mesela Accesorize'e gidin şu çantaya bakın;



sonra şu tuniği elinize alın, kumaşın deseninde kaybolun;



sonrada şu yüzükleri parmağınıza geçirin. birini sağa, birini sola;




su yeşili sen ne de güzel bir renksin...

Ben şimdi bunlara bakmaya gidiyorum. Baş dönmem de geçti zaten klima kapanınca :) Yoksa bunlara bakınca mı?

5 yorum:

  1. cok cok gecmis olsun, blogunu da yeni kesfettim cook guzelmis. biliyor musun bi de bu sac kurutmamalar, iyi giyinmemeler, bana bisey olmaz demeler insana butun gun suren mide bulantisi ve ic titremesi de veriyor :)

    YanıtlaSil
  2. sağol teşekkür ederim görkemcim..bende şimdi senin blogunu keşfettim. :) senin ki de çok güzelmiş:)

    midem de bulandı valla. halada geçmedi o. annemin sözünden çıkmıycam bidaha:)

    YanıtlaSil
  3. Tunik bir harika..

    Aslında bütün olarak kombinasyon harika..!

    Blogda oldukça hoşmuş bu arada :P

    YanıtlaSil
  4. dimi ne hoş bi parça..ne hoş renkler..

    teşekkürler üfürükten prenses :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba pinky, bloguma biraktigin yorum icin cok tesekkur ederim. Turkuaz secimler cok hos gorunuyor, icim acildi!

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)