13 Haziran 2009 Cumartesi

İyi ki doğdumm la la la laaa...

gün itibariyle 23 oldum. Halbuki daha küçükmüşüm gibi hissediyorum. Mesela 5 :)

Bebek mağazalarına girdiğimizde kendime prenses elbisesi beğeniyorum, peri kanatları beğeniyorum, bebek kremlerine, pudralarına bakıyorum. hepsi kendim için.. Ayıcıklarım var hala en yakın dolabımda :) Hala çizgifilm seyrederim zevkle. Şuanki favorim sponge bob :)

Büyüdüğümü hissettim dün ama bu yaptıklarımdan da hiç vazgeçmek istemiyorum. İstediğim birşey alınmadığında kendimi yere atmak istiyorum :) Mızmızlanmak istiyorum. Kreşe gitmek istiyorum tekrar. Kalbim 5 yaşımda kaldı. Halbuki doya doya da yaşadım ama kaldı işte napıyım.. Çok sevdiğimden kaldı heralde. Ben büyümezsem annemde büyümez, kardeşimde. Kardeşim uyurken uyansın diye gözünün içine bakarım. Uyanırsa oynarız belki.. daha kundakta olur ama olsun.. hihihi... Söz bu sefer kıskanmayacağım ona gelen hediyeleri.

Neyse artık yapacak birşey yok büyüdüm ve büyümeye devam edicem. Her yaşın ayrı güzelliği var diye de bir klişe patlatıveriyim tam olsun.

Herzamanki gibi heyecanlıyım doğumgünüm olduğu için.. Umarım 70 yaşına gelince de böyle çocuklar gibi heyecanlı olurum. Şu şarkıyı her dinleyişimde heyecanlanacağım kesin;


İkram olarak herkese glitter cupcake, kendi ellerimle kestim yapıştırdım ;


6 yorum:

  1. Canım iyiki doğdun :)

    Yeni yaşında bol bol gül, mutlu ol yaşının keyfini çıkar şeker!

    YanıtlaSil
  2. :) Çok teşekkür ederim Mervecim..

    Hepbirlikte nice gülücüklere :)

    YanıtlaSil
  3. Doğumgünün kutlu olsuun :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Z FASHION :)

    YanıtlaSil
  5. çok yaşa...
    mutlu yaşa...

    hep 5 yaşında kal dicem ama biraz büyü yahu pinky :)
    şöle 11-12 ol...
    ondan sonra büyüme...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler absalom ama 5 güzeldir ya:) 11-12 zamanlarımdan daha iyiydi hemde.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)