5 Haziran 2009 Cuma

pinky'nin güğümleri kalaylı, fistan giymiş etekleri alaylı

alışveriş merkezlerini severim ama, alışveriş delisi de değilim canım.. eksiklerimi alıyorum sadece :) eksikler bitmiyor çoğu zaman o ayrı bir konu...
Bu Koton elbiseyi anneler gününde YKM de ki %50 indirimden almıştık. yaka kısmıyla birazcık oynadık ve günlük giyebileceğim bir hale getirdik.

yarıfiyatı: 47,00 tl

sonra yazlık ayakkabılarımı çıkartırken fakettim beyaz ayakkıya ihtiyacım var, ve şunları aldım Queen Bee den;


fiyatı:49,90 tl

kaldırım taşlarının aralarına giren (kalın, ince farketmez) topukları düşünecek olursak en rahatı doldu topuk bence. yıpranmıyor ve oldukça rahat. uzun süre yürüyecek ve ayakta duracaksam dolgu topuk sandalet giyerim.



daha sonrada siyah ayakkabı ihtiyacım türedi ve İnci'den, saten üzerine siyah şifon fiyonklu şu cicileri aldım;

fiyatı: 49,90 tl

sonuç olarak çok karlı bir alışveriş oldu. Teşekkürler Anneciim. :D

ve elbiseme uyacak mavili yeşilli bir kolye yaptım.



Evdokia Kadi-Femme Fatale

3 yorum:

  1. hepsine bayıldım özellikle siyaha güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  2. cok güzeller:) kesinlikle dolgu topuk aciklamana katiliyorum, burasi cok seker:D iyiki bana ugramissin:) kuslara bayildim:D

    YanıtlaSil
  3. -> Teşekkür ederim Mervecim. Tavsiye ederim Pudra rengi yok ama krem ve Kurşuni rengi de var. :)

    -> Merve sayesinde uğradım sana da Nergiscim. İyiki uğramışım:) Yine beklerim.. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)