30 Haziran 2009 Salı

Rüzgar gibi geçti...

Ben geldiiimm :)

Ankara'dan rüzgar gibi bir Pinky geçti. Sahiden rüzgar gibiydi, hiçbirşey anlamadım desem yalan olmaz. Rüyada gibiyim hala. Ve garip bir yorgunluk hissediyorum hassas bünyemde. İndirimlerden geri kalmamak için çok koşturdum, ondan birazda yorgunluğum. :)

Şimdi işin en zor kısmı bavuldan boşaltılanları yerleştirmek. Halbuki bavula dizilirken ne kadar da zevkliydi herşey. Herşeyi yıkadım ve toplanıp ütülenmeyi bekliyorlar şu anda arkamda. Ah Katya.. Nerdesin?.. Gel de bir toparlayıver...

Bu arada yolculuğum çok güzeldi. Firmadan gerçekten çok memnun kaldım. Çağan Irmak'ın Ulak filmini izledim giderken. Kesinlikle süper bir filmdi, çok beğendim.

İşler beni bekler, ben gideyim şekerler.. :)

8 yorum:

  1. eyyt ben ankarayı pek severim. zara'ya girmeden gelemem, ayy bi de bahçelievlerdeki mangoya.


    evet anne ben tiki olduuum :D

    YanıtlaSil
  2. ah şu tatil dönüşleri... o kadar dinlenmeyi bir anda silip süpürüyor. yıka, tüle, yerleştir.

    kolay gelsin pinkycim...

    YanıtlaSil
  3. -->bende bayılıyorum ankaraya damlocum. zara-ları ve bütün kardeş mağazalarını çifter çifter gezdim :) gidemediğim bir tek bahçelievler kaldı. o da fırtına var diye :) yazın ortasında olacak işmiydi canım.

    -->tatilin diğer adı yorgunlukmuş merbecim. geldiğimde odam pırıl pırıldı, şimdi salı pazarı gibi :) acil toplamam lazım ki yatağımda yatacak yer açılsın:)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Pinky'cim :)
    Sana gelir gelmez müjdeli haberi vereyim, Zara'nın bağlı olduğu Inditex Group (Bershka, Oysho, Zara Home, Massimo Dutti ve Stradivarius) Cuma günü büyük indirime giriyor, umarım bütün alışveriş hakkını kullanmamışsındır, birazını indirime saklamışsındır: D

    YanıtlaSil
  5. hoşbuldum bellekcim kutucum:)

    öğrendim ama malesef burada yok daha zara ve oysho'dan başka inditex group. ama yine gidicem birkaç haftaya kadar :) ne müjdeli güzel bir haber bu:)

    YanıtlaSil
  6. Ahhh o bavul boşaltma yıkama kaldırma ısı yokmu en zor kısmı gercekdende.

    YanıtlaSil
  7. hosgeldiiin :) ben de geldiiim :)

    bi de dun okudugumda katya da kim diyordum ama bugun ogrendim :D

    YanıtlaSil
  8. --> aah sorma. ama bitirdim nihayet Primacım. :)

    --> sende hoşgeldin görkemsaaan :) iyi tatiller sana.. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)