22 Haziran 2009 Pazartesi

yolcudur Pinky bağlayamazsın ki...

Dileğime karşılık Görkemcim öyle bir amin dedi ki, birkaç saat içinde dileğimin gerçekleşeceği haberini aldım. Şimdi herkes dileği için Görkemsan'ın kapısına kuyruk olabilir. tutuyor vallahi...

Şimdi sorarım size Pinky bu hafta içinde ne çeşit bir bebek görecek? (Bilene bir sıkımlık düş macunu vericem.)

a)yeni doğmuş bir bebek görecek

b)7 sene büyümüş bir bebek görecek

c)koca bir bebek görecek

d)daha doğmamış bir bebek görecek

e)Pinky bebek adasına yolculuk yapıp bütün bebekleri görecek.

Bu da nasıl bir soru? deme, karıştırma blogcum. Üzümünü ye bağını sorma. Göreceklerimin hepsi bebek çünkü :) evet doğru şık, e şıkkı. Bilenler söylesin düş macunlarını gönderiyim. yatmadan önce kullanıp güzel düşler görsünler. öeh :) Evet sevinçten kafayı yedim. Evet iyiyim, gerçekten...

Elim ayağıma dolanmış gibi hissediyorum ve bu yüzden bavulumu bile hazırlama girişimine başlayamadım henüz. Şuanda kafamda günlük giyeceklerimi düşünüyorum. Kafamdan bir liste yapıyorum, rüyamda bir liste yapıyorum, birhangişey unutmayayım diye. Ben normal zamanlarda çok programlı hareket eder-dim. Bir hafta önceden gidiş dönüş biletimi alır-dım. Bir hafta önceden valiz hazırlar-dım. Çok temkinliy-dim çook.. Ama bu sefer olmadı böyle birşey. Yarın öğlen hop diye yollara düşücem. Bir de böyle deneyelim bakalım. Daha mı az stresli acaba? Neyse, kaygılardan kurtulalııım, hayatın tadına bakalııım..



Haydi kendinize iyi bakın sevgili blogdaşlarım. Görüşürüz haftaya bu zaman. Hoşçakalın. :) Esen kalın :)

7 yorum:

  1. ooo reform iyiymiş ya:)Lcd televizyon fln:)Yolculuğun sıkıcı geçmicek gibi sana şimdiden iyi yolculuklar:)

    YanıtlaSil
  2. ooo reform iyiymiş ya:)Lcd televizyon fln:)Yolculuğun sıkıcı geçmicek gibi sana şimdiden iyi yolculuklar:)

    YanıtlaSil
  3. aa gidiyor musun pinkycim? güle güle iyi yolculuklar..
    Bol bol bebek sevmeler :)

    YanıtlaSil
  4. c diyorum c c c :)) eger ben hemen amin dersem hemen olur ve hemen de yollara dusersin iste boyleee :))
    cok sevindim cok, bana da bi yolculuk heyecani gerekiyordu, okudum bi heyecanlandim :)

    YanıtlaSil
  5. -->evet Jojee reform hareketlerini beğendim bende. aslında başka bir firmadan alacaktım son anda aklıma lcd ekranlar geldi. anında çark ettim. 3 dvd kanalı varmış birini beğenirim inşallah. :) teşekkürler Jojee :)

    -->çok teşekkürler mervecim.Hepsini sevicem o bebeklerin gözüm dönmüş bir şekilde:)

    -->en çok c şıkkını sevicem. :) onu çok özledim çünkü. senin heyecanında beni heyecanlandırdı görkemsan. ne güzel bir heyecanın var senin öyle. darısı başıma :D

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar Pinky'cim, bari sen kaç kurtar kendini, bak biz hala tatil deyu deyu yandık bittik kül olduk :)
    Bol bol gez eğlen, bizi de unutma ;)

    YanıtlaSil
  7. ah kutucum teşekkür ederim. :)unuturmuyum hiç sizi. dayanamam uğrarım ben gibi geliyor bana.:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)