3 Temmuz 2009 Cuma

Atın beni denizlere...

Yalan dünya size kalsın
Ayrılmam sevgilimden
Bir daha sevemem ben

Bu kaydı, bu şarkı eşliğinde yazıyorum çok sevgili blogcum. Bugün denize gidemedim de ondan galiba bu serzenişim.



Bu aralar bol bol resim yapıp, bol bol bebek oynuyor çok sevgili blog yazarınız. '5 yaşta, 5 yaş' diye tutturmuştuya, döndü 5 yaşına. 7 yaşında çocukla aşık atıyor. :) Her konuda bir yarış söz konusu. Yemek, yüzme, oynama vs.. Çocukla çocuk oluyorum, bazen de çocuk bakmayı unutan anneme anne oluyorum :) Çünkü çocuklar dediğinin tersini yapıyor ve annem bu kuralı unutmuş. Neyse ki ben hatırlıyorum :D

Şu anda Selena'yı seyretmem gerekirdi ama ben kaçamak yaptım. Hıh! geldi bizim bıcırık oynuyor 'atın beni denzilere' şarkısıyla :) İçinde deniz kelimesi geçince çıldırıyor, kime çekti ki? Haydi biz oynuyoruz sevgili blog. :)

Sende dinlemek istersen işte burada blogdaşım;

2 yorum:

  1. Pinky'cim, ben bu şapkaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Minişin LCW şapkası Kutucum. Sende al kendine :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)