13 Temmuz 2009 Pazartesi

ben.. ben iyiyim, gerçekten...

Öksürüğüm ve tek kulağımın hala tıkalı olması dışında şimdilik birşeyim kalmadı. :) Ve yarın yine yolcuyum. :D





Şu anlarda hala valizimi hazırlamaya çalışıyorum. Ama fiziksel olarak değil. Mental güçlerimle, enerjimle. Yok artık diyorsun değil mi? Deniyorum sadece yapabilecek miyim diye. Çünkü tırnaklarım ojeli. Bozulsunlar istemem :)

Getirdiğim Minişi götürüyorum. Bir kaç gün kalacağım. Sevgilimle gezeceğim :) benden sonra indirime giren mağazaların ifadelerini teek tek alacağım. Sonra da haftasonuna evime döneceğim. Bu kadarcık. Kısacık bir turlama olacak. İyi ki toparlayabildim kendimi birazcık. Neyse gidince bir şeyim kalmaz heralde :)

Haydi blogcanlarım ben valizime döneyim. Tırnaklarım kurudu. Çok denedim kaşığı bile eğemiyorum,valizi mi toplayağım bu enerjiyle... Uri Geller miyim ben? hiç... cık cık cık....

Özleyin beni anacığım. Kalın sağlıcakla... :)



Music

6 yorum:

  1. Pinky'cim, iyi yolculuklar, tatilin tadını çıkar, kendini de çok özletme :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule git, gule gule gel canim, biz bekliyoruz seni burada :)

    YanıtlaSil
  3. canım iyi tatiller sana güzel güzel zaman geçirmen dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun bir an önce enerjıne kavusursun inşallah...iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hepinize blogcanlarım benim :) bitti dönüyorum artıkın. ve evet süper zaman geçirdim...

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)