29 Temmuz 2009 Çarşamba

ben bugün ne buldum...

Buldum blogcuğum buldum... :D

Ağlamak istiyorum buldum nihayet. Kutusunu atmışım. Ama kağıtlarını, torunu torbasını kedi ..kunu saklar gibi saklamışım :D

Çığlıkta atamıyorum. Kardeşim uyuyor, yazık gece nöbetten geldi.

İyi ki varsın Blog..

İyi ki varsın Görkemsan...

İyi ki varsın Kutusan...

Kutu emretti, totem yaptım, şeytanın kuyruğunu kıstırdım veee Görkemsan'a paket hazırlayacağım telaşında paket ararken, benim gizli ambarımda faturanın kendisini ve samsung'un sülalesini ele geçirdim.

O anda yanımda sarılıp öpecek kimse yoktu. Faturayı öpmek istedim rujum müsade etmedi. :D

Atmam biliyorum kendime ve aramaya inanıyorum. Çünkü farkettim eskittiğim ayakkabının bile hala fişi duruyor dolabımda :D Evin tadilat zamanında, kutular yer kaplıyor, toz oluyor diye fişleri mişleri torlayıp toplayıp saklamışım bir çantanın içine. Balık hafızam unutmuş yerini. Ne yapsın.. En ufak şeyi bile saklayın canolar. Hırsızlara geçit vermeyin.

Ay ağzım kulaklarımda ama gözlerim yaşlı. Noluyor bana yaa... ühüü... Mutluluktan ağlamak istiyorum sayın seyirciler. Az evvel bankadan geldim. Elimde tek delilim hesap ekstrem olacaktı çünkü. Ama gerek kalmadı. Yendim sizi pis hırsızlar. :D


Heh heh... Yırttı bu Pinky...


Önemli Not: Söylemeyi unutmuşum. Başınıza böyle bir olay gelirse ki umuyorum kimsenin başına gelmez, önce telefonunuzun yetkili servisindeki yönetici personelle irtibata geçin. Gsm operatörlerine başvurmayın. Yetkili servisler direk Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ile irtibata geçip hakkınızı koruyorlar. Kimseye kanıp, para verip imei kodunuzla oynattırmayın. Piyasa çakal kaynıyor. Herkes dolandırıcı olmuş.

7 yorum:

  1. ihtiyacın olduğu anda bulur ihtiyaç duyduğun şeyler. demekki dün bulmanın bir önemi yokmuş. bu dediğin gibi biraz da Görkemsan'ın şansı galiba :)

    YanıtlaSil
  2. hmm hiç böyle düşünmemiştim Pamukcum Prensescim. Çok güzel bir bakış açısı. Dün bulsam bir işime yaramayacaktı :) haklısın.

    kesinlikle Görkemsan'ın şansı. çünkü yapacağım pakedin kutuyu düşününce beynimde şimşekler çaktı. Eve kendimi zor attım. Kutuların yanında o çanta duruyordu :)

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın Pinky'cim, çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. bende bende :) Sözünü dinledi Kutu. Kutu çantadan çıktı :) sen ne ulu bir Kutusun Kutucum...

    YanıtlaSil
  5. ahh Pinkycim, coook sevindim :D sansliyimdir ben valla ama baskasindan calarim sonra baskasina veririm :D

    bi de bu iki oluyor unutma ;))

    YanıtlaSil
  6. aa canım cok sevindim bulmana ;) ben olsam kesin atmıştım.. kağıt atma hastalığı vardır bende ekstre,fiş hep atarım..
    atmamalı aslında..!

    YanıtlaSil
  7. --> :) sahiden iki oldu Görkemcim. Nasıl ödeyeceğim hakkını bilmiyorumki. oralardan bana sinerji yaratıyorsun. :)

    --> darısı başına canım. sen de halledersin umarım sorununu bir an önce.
    annem gibisin sende demekki Mervecim. elinden hemen alıyorum fişleri. yoksa hemen kırıştırıp atıyor :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)