24 Temmuz 2009 Cuma

bu bir yeşil ördek haberi değildir...

Yeşil ördekten ilham aldım ve bir kolye yaptım. Resminin kolajını, şarkıda adı geçen yeşil başlı ördeği bulup, fotoğrafını çekip yaptım. Göllere dalmama da saatler kaldığını hatırlayıp sevinirken, sizi su yeşili kolyemle başbaşa bırakırım.




Siz bakarken aklıma da 'yanıyor mu yeşil köşkün lambası yaar' şarkısı geldi an itibariyle.

'Cepkeni kırmalı saçları sırmalım geliyor' demeyi çok isterdim ancak henüz vakti var sanırım.. Evet malesef :( Bugün de bir hafta oluyor, ne çabuk geçiyor günler...

'Nerden biliyorsun sen bu hüzzam makamlarını?' diyecek olursan söylerim çekinmeden. Eskiden ortaokul diye adlandırdığımız dönemim, okulun Türk Sanat Müziği ve Türk Halk Müziği korolarında geçti. Ne günlerdi. O günleri ne zaman hatırlasam, kendimi trt korosundan emekli olmuş biriymiş gibi hissediyorum :)

Aah ah... Ben susayım, sen söyle Zeki amca...

Zeki Müren - Yanıyor mu yeşil köşkün lambası

8 yorum:

  1. ellerine saglik sekerim, sarki da nasil guzel geldi :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş Pinky'cim, ama beni hiç koroya almadılar, nedenini tahmin etmesi hiç zor değil:)
    İmza: The Crow Kutu!

    YanıtlaSil
  3. Pinkycim ellerine sağlık süper renk :)

    YanıtlaSil
  4. --> Saol canım. Arada senin için Klasik Türk Musikisi koyayım ben o zaman Görkemcim. özlem giderirsin :)

    -->Ah canım Kutucum ben alıyorum seni koroya o zaman. :) Beraber söyleriz..

    --> Teşekkürler Mervecim :) Ben bu yaz taktım bu yeşile :)

    YanıtlaSil
  5. nasil unutmusum yaa, sanki cok buyudum.

    ben de bi koro cocuguyum :))

    YanıtlaSil
  6. aa o zaman koro kuralım Taşkın Sabah yönetiminde :) Blogcanlar korosu :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)