24 Temmuz 2009 Cuma

canım hayvanlar...

Bebekler nasıl masumsa, hayvanlarda o kadar masum. Yaratılmış en zeki canlılar olduğumuz gerçeği, daha az zeki olanlara hükmetmemizi, işkence etmemizi gerektirmiyor. Hay zekamız batsın... Sirk gibi saçma ve eziyetli bir eğlence şekli beni çok rahatsız ediyor. Eğlence, hayvanları tutsak etmenin, eziyet etmenin neresinde acaba?

Ringling Bros. and Barnum & Bailey Circus adı altında hayvanlara ve görebildiğimiz kadarıyla fillere eziyet eden canileri kınıyorum. Gücünüz zavallı hayvancağızlara yetiyor. Şimdi haberlerde gördüm, çok canım sıkıldı, çok üzüldüm. Hayvan terbiye etmeye çalışanlardan ve bunun üzerinden para kazananlardan nefret ediyorum. Pis işkenceciler... Sizin terbiyeye ihtiyacınız var.

4 yorum:

  1. Ben de gördüm haberlerde Pinky'cim, çok moral bozucuydu:(

    YanıtlaSil
  2. :( o ucu çengelli copla kendileri dövülesi ama neyse.. şiddete karşıyız..

    YanıtlaSil
  3. az önce bir belgesel izledim sümsük kuşlarını anlatıyordu, avlanabilmek için okyanusun derinliklerine ani ve tehlikeli bir dalış yapıyorlarmış...Sardunya sürüsünden balıkları avlıyorlardı, bir tanesinin dalarken boynu kırıldı :( içim parçalandı, bi de bunun üstüne uçmayı yeni öğrenen kuşlardan bir kısmı denize düştü ve malesef dalgalara yenik düştüler:( o an orda olup onları kurtarmak istedim :s bunları izlerken bile yüreğim dayanmıyor bi de bu gibi vahşi insanların yaptıklarını duyunca, görünce deliriyorum:((


    VE lütfen sokak hayvanları için bir kaba su koyup evimizin önüne bırakalım

    YanıtlaSil
  4. bende bu akşam izledim o belgeselin son kısmını. ben sardunyaları köpekbalıklarının korkutup kuzeye kaçırdığı zaman insanların avladığı ana denk geldim. sardunyaların hazin sonuna bile çok üzüldüm. iyiki kuşları görmemişim. vahşi doğa gerçekten çok vahşi. hepsi hayatta kalmaya çalışıyor bir şekilde. ama tabikide bu vahşete insaların ortak olması kadar kötü birşey yok.

    bir kap su projesine çok seviniyorum. sokak hayvanlarını düşünmeliyiz. bari bunu yapalım.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)