9 Temmuz 2009 Perşembe

cici cici kolyeler istiyorum...

Çok güzel kolyeler gördüm şurada.Uğraşsam yapabilir miyim acaba? Çok cici şeyler..








Bu favorim. :) Pembe pembe, kat kat tüller. ayh! bayılacayim. istiyorum...







Bunun da kanaviçesine bayıldım. Acaba böyle minyatür kasnak var mıdır piyasada? Sanmıyorum, galiba yoktur...



Bunların da pudra rengi beni benden aldı. Gidip tül almalıyım. Birini mutlaka yapmam lazım gibi hissediyorum şu anda. Yok yok şimdi değil ilerleyen zamanlarda. Dışarı çıkılacak gibi değil ki, çok sıcak ve sabah 6 da denize giden ben çok yorgun...

4 yorum:

  1. Bu şekilde kasnakları ahşap satan hobi evleri varya hani oaralara sipariş verirsen mesela toluca yaparlar ben bunun gibi küçük kasnak istiyorum dersin 20 adet...onlar üretirler.

    YanıtlaSil
  2. ay çok güzeller! bunları merbe mi yazmıştı daha evvel? sanki hatırladım... yapılır tabi, neden yapılmasın? ama dediğin gibi deli sıcak dışarısı, evden çıkmamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Yetenekli Pinky'cim, senden kaçmaz bunlar, yaparsın bence :)

    YanıtlaSil
  4. -->hmm ben bir bakayım hobi dükkanlarına varmı öyle birşey buralarda. iyi fikir saol kelebekim. :)

    -->şimdi sen diyince baktım eski yazılarına merbenin. en üsttekinin başka bir marka siyahını gördüm onda. oda hoşuma gitti şimdi Uyuzum Cadım :)

    -->Teşekkür ederim Kutucum.Deneme yapacağız bakalım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)