22 Temmuz 2009 Çarşamba

en sevdiğim üç yuvarlak kutu...



Farkettim de bu ara hep bu üç ürün arasında dönüyorum ve üçüde yuvarlak.

Birinci kutum Clemantine Choco Mocca yüz ve vücut peelingim. Çok tatlı bir yapısı var. Zeytinyağı içeriyor ve sanırım şekerden yapılıyor. Ölü derilerimi atıp daha canlı bir deri çıkarıyor karşıma. Zaten bu markanın 4 çeşit peelinginin arasında canlandırıcı ve güçlendirici olanı buydu. Birde nemlendirici, ferahlatıcı, ışıltı verici olan çeşitleri var onlarıda en kısa zamanda edineceğim. Bu marka bildiğiniz Lush'ın Antalya türevi, yani yerli. İstanbul, Ankara ve İzmir'de de mağazaları var. Kek ve cupcake şeklinde süper sabunları da mevcut.

İkinci kutum The Body Shop Raspberry Body Butter. Yumuşaklığından ve kokusundan çok memnunum. Bebek cildi gibi derler ya, aynen öyle yapıyor cildimi. Uzun zamandır alacaktım bir body butter ama evde o kadar çok nemlendiricim vardı ki onları bitirmem lazımdı, bu indirime kısmet oldu :) yarı fiyatına aldım. Buradan yetkililere sesleniyorum; Lütfen şu mağazayı Antalya'ya da açın rica ediyorum.

Üçüncü kutum mucize kremim Royal Sales Melkfett Çay ağacı yağı Merhemi. Süper ötesi kurtarıcım. Bir yerim mi yandı, hemen sürüyorum, ne zonklama kalıyor ne ağrı. Uçuk mu çıktı, sür hemen iyileşsin 2 günde. Ayrıca ne bakteri, ne virüs, ne mantar durabiliyor bu antiseptik ürünün karşısında. İltihaplanmalara, böcek sokmalarına da birebir. Kurtarıcım dedim ya gerçekten öyle. Ailecek sürekli elimizin altında.

Hepsini şiddetle tavsiye eder bu Pinky...

4 yorum:

  1. body shopun ürünü çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. evet 1 numaraları güzel kokulu güzel nemlendirici. :)

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim, bu kozmetik işlerini sana danışacağım bundan sonra:) Seni kozmetikten sorumlu prenses olarak atadım haberin olsun;)

    YanıtlaSil
  4. ay teveccühün Kutucuğum. bu kadar kozmetik blogunun içinde becerebilirmiyim ki bu görevi? :) ama Prensesim ben yaparım heralde benden sorulur bu kale :p

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)