27 Temmuz 2009 Pazartesi

esen rüzgar...



Yaktı beni... Güneşlenen bir insan değilim. Şemsiyenin altında gölgelenirim ben ancak. Ama denizin içinde olduğum ve denizi bırakıp çıkamadığım anlarda güneşlenmiş kadar yanıyorum. Gölgede ise esen rüzgardan yanıyorum. Yandığımı ise yanaklarımın acımasından anlıyorum. 50 faktör, 60 faktör kâr etmiyor. Belki de ediyordur. Cilt hastalığım olmaz en azından değil mi blog?




Beach Park bugün belirli yerlerin haricinde bomboştu yazın ortasında. Gerçekten... Varyanttan inip ilk 3 plaja gelenler ve Hillside Su'dan sonra yakınca giriverenlerden kalan orta alan sinek avlıyordu. Hiç böylesine boş görmemiştim. Bir daha oralara gidicem. Kimse yokken daha güzel kafa dinleniyor, uyunuyor. Daha çok seviyorum sakin beachleri. Sükunet gibisi yok.
beirut - prenzlauerberg

10 yorum:

  1. Bu çalan ne Pinky'cim, ne güzel tam tatil moduna uygun:)

    YanıtlaSil
  2. beirut - prenzlauerberg sevgülümden arakladım :)

    şarkıda ne dediği kesin olarak söyleyen tarafından bile bilinmemekle beraber, gerçekten tam tatil moduna uygun :)

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş valla! Eylemlerinin devamını bekliyorum;)

    YanıtlaSil
  4. tamam:) elimde var birkaç tane daha ama sırayla :)

    YanıtlaSil
  5. şarkı çok güzelmiş:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. beğendiğine sevindim mercan :)

    YanıtlaSil
  7. Darısı da bizim plajlara gitmemize diyelim :P

    YanıtlaSil
  8. bütün bloggerler için geliyor; cümlenize amin.

    YanıtlaSil
  9. ben de güneşlenmekten hiç hoşlanmıyorum. tatillerim bronzlaşmama yetmeyecek kadar kısa oluyor, onun da etkisi var :(
    güneş kremlerinin 30 faktörden sonrasının hiç etkisi yokmuş, 60da olsa 30un etkisini gösteriyormuş...

    YanıtlaSil
  10. o zaman bronzlaşana kadar uzun sürecek uzun tatiller diliyorum Pamukcum :) (amin)

    bende duydum sanki bu faktör işini bir yerde. kandırmasınlar bizi sürekli di mi ama?

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)