30 Temmuz 2009 Perşembe

dört soruda Pinky...

Evvvet! Yine güzel bir mimle beraberiz. Sevgili Kutucuğum beni mimlemiş. Hemen başlıyoruum. Başladım;

1- Hayatımdaki 3 önemli erkek?

Birisi Sevgilim. Çook uzun süredir hayatımın çok önemli bir yerinde.
Birisi de canım erkek kardeşim. Arada itişiriz ama severiz birbirimizi çook.
Ve birisi de rahmetli babam. Hayatta değil ama hayatımda çok önemli tabiki. Hayatımı borçluyum. O olmasa Pinky de olmazdı.

2- Yaşadığım şehir dışında sevdiğim 3 şehir?

Hiç bulunmamış olduğum yerleri bile sevebildiğim için (Gezi programlarını çok seyrederim) bu soruda çok eleyeceğim şehir var. Bir düşünelim..
Ankara'yı çok seviyorum mesela. Bilmiyorum içinde sevdiğim insan olmasaydı böyle severmiydim ama orada başka birşey daha var. Yaşabileceğim bir şehir. Tek eksiği denizi olmaması :(
Santori'yi çook seviyorum. Gitmedim ama gideceğim mutlaka. İllaki...
Ve şehir değil ama Anguilla adasının köşe bucak heryerine hayranım. Çok istiyorum gitmeyi. Kısmet bakalım. :)

3- En önemli fobin?

Kesinlikle ölüm. Çoğu zaman kendimden çok sevdiklerime birşey olmasından korkuyorum. Büyük bir mücadele içindeyim bu konuda ama anlam veremiyorum en anladığım zamanlarda bile. Çok saçma geliyor bu düzen.

4- Giyim konusunda en çok tercih ettiğin renk?

En çok siyah ve beyaz giyerim. Yaz - kış farketmez hep giyerim. Kahverengi ve yağ yeşili hariç diğer bütün renkleri de giyerim ama gece mavisi ve pembeyi ayrı bir zevkle giyerim. Evde ise sadece uçuk pembe, beyaz ve siyah giyerim.

Şimdi ise Sinirli Kelebek, Merve ve Merbe'yi sobeliyorum. Haydi bakalım pamuk eller klavyeye...

3 yorum:

  1. Yağ yeşili ne ayol, düşün düşün bulamadım ben bu rengin Kutu paletinde denk gelen karşılığını? :)

    YanıtlaSil
  2. saf zeytinyağının bir yeşili var hani. toksik atık yeşili gibi :) gıcık oluyorum o renge :) aa birde turuncuya gıcığım. :)

    YanıtlaSil
  3. pinky'm teşekkürler... hemen yazıyorum bile :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)