29 Temmuz 2009 Çarşamba

günün komiği...



Kesinlikle katılıyorum sana güzel balık. Bir balık için en iyisi o. Peki Pinky için en iyisi ne?

Deniz sever bir insan için de en iyisi yüzmektir heralde..


Yaz başından beri yüzerek yüzerek 4 kilo verdim. Her denize gittiğimde yaklaşık 200 metre filan serbest yüzüyorum. Bazen uzun kalırsam 300 metreyi de geçiyor. Nefes alış-verişim bile düzene girdi bu sayede.

Yaz gelmeden öncede pilates yapıyordum pembe topum ve minderimle ama bu kadar etkili olmamıştı. O başlatmıştı azıcık kilo vermemi ama kas yapmıştım bir yandan da. O da güzel tabii.

Bir de çikolatayı kestim. Onunda büyük bir artısı olduğu kesin. Canım istiyor mu diye bakıyorum alışverişe gidince, ı-ıh yok istemiyorum. Ne oldu bana bilmiyorum ki :) Hiç istemediğim olmamıştı.

Demek ki neymiş. En iyi spor yüzmeymiş bir Pinky içinde. Evet haklısın cici balık...



Anneciiiim... Yoksa ben deniz kızı mı oldum? Ağzı, gözü aynı ben :)

6 yorum:

  1. ah o yuzmek! kalcalara da iyi geliyor, totoya da, hele de dik yurumeyi ogretip insanin boyunu uzatmiyor mu...

    YanıtlaSil
  2. uzatıyor Görkemcim. Omurgalarımın arası açıldı valla :) balık olmaya karar verdim.

    YanıtlaSil
  3. tatlı senii! ;)

    bende çok seviyorum yüzmeyi..ama açılamıyorum korkuyorum sankı bir balık çıkacak da beni yiyecek :((

    YanıtlaSil
  4. bende kendi başıma açılamıyordum 4 sene öncesine kadar :) sanki yanımdaki koruyacaktı beni köpekbalıklarından :P ama sonra anladım ki köpekbalığı yok bizim denizde :)
    bazen kendi kendimi korkutuyorum açıkta. sonra motor takılmış gibi yüzüyorum karaya :D korkunun çok faydası var.

    YanıtlaSil
  5. bende yüzmek istiyorum ama yaa :(

    YanıtlaSil
  6. hepinize dua ediyorum Pamukcum. 'bloga yazıyorum ama bütün bloggerlar yüzer inşallah' diyorum. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)