6 Temmuz 2009 Pazartesi

güzel bir hediye...

Güzel bir hediye aldım bugün. Denizden gelirken farkettim. Posta kutusunda bana ait bir zarf duruyordu. Çok sevgili Merve bana bir hediye göndermişti. Zarfı yırtmadan nazikçe açtıım, açtıım. Özenle paketlenmiş bir hediyeyle karşılaştım. Yavaşça paketleri de açtım, açtıım.. Çok şık bir kolye duruyordu pembiş kağıdın arasında.. Nasıl sevindim, nasıl sevindim :) Bayılırım dantelli fistolu şeylere ben. Çok beğendim. Çok ama çook teşekkür ederim Mervecim. Ellerine, parmaklarına sağlık :) İşine yarayacak bir fikir sunduysam ne mutlu bana :) Hayallerindeki gibi bir düğünün olması ve çok mutlu bir gelin olman dileğiyle...


4 yorum:

  1. çok şirin paket falan hepsiii

    YanıtlaSil
  2. evet herşey çok şekerdi, şirindi :)

    YanıtlaSil
  3. canım ne demek güzel günlerde kullan tatlım ne mutlu bana sevdiysen :) sana ayrıca birde tarak göndereceğim maalesef elimde hiç tarağım yoktu :(
    alır almaz gönderirim şeker :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim. :) olsun Mervecim. Gönderdin zaten çok güzel birşey. Tarağıda ben kendim yapayım,çünkü senden güzel fikirler kaptım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)