18 Temmuz 2009 Cumartesi

Şeker ayakkabılar...

İrregular choice'dan mail gelmiş. Online alışverişe başlamışlar. Ben eskiden de vardı gibi hatırlıyorum sanki ama neyse. Uzun zamandır bakmamıştım. Yeni modelleri görünce aklım gitti :) Şeker gibi renkler, enteresan modeller... Görmeniz lazım diye düşündüm.


















Benim favorim gümüş rengi, melek kanatlı sandalet oldu.Onun üstündeki siyahta giyilebilir. Ve papağanlı da çok güzel. Çanta da ayrıca hoşuma gitti :)

Çok acayipler... Diğerleri de şirinler ama giysem herkesin gözü ayaklarımda kalır. İstemem ki ayaklarıma baksınlar. Bakan olunca düşerim gibi bir his var içimde :) Sakarımda azıcık. İçimde kalmasın dersem alayım ama odamdan mutfağa, mutfaktan salona giderken giyerim sadece :)

12 yorum:

  1. Pinky'cim bunlar ne kadar orijinal, biblo gibi hepsi, gerçi benim için fazla iddialılar ama süperler :D

    YanıtlaSil
  2. aa biblo tabi :) iyi fikir.. alıp vitrine koyabiliriz :)

    YanıtlaSil
  3. ben de vitrinime istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. olur Görkemcim vitrinine, konsoluna, zigonuna hepsine alırım ben sana :)

    YanıtlaSil
  5. İrregular choice'un newsletterında gördüm bende 1 olan süper ama değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel hepsi çok orjinal gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. --> evet 1 de beni kalbimden vurdu :) çilekli olmasından heralde :)

    -->sen birde tabanlarını gör Kelebekçim. bir terliğim var benim bunlardan, topuğu elma şeklinde :)

    YanıtlaSil
  8. sen bir de siteye bak Damlocum. neler var daha. :)

    YanıtlaSil
  9. * bayıldım bende alsak mı ne? ;P

    YanıtlaSil
  10. :) hadi hepberaber alalım Mervecim:)

    YanıtlaSil
  11. fazla güzeller istiyorum:s

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)