23 Temmuz 2009 Perşembe

O kendini Prenses Peri sanıyor...



Ne hata yapsa geri sarıyor...

Hatta kendini mitolojiden biri sanıyor...

Taç arayışlarına girdi bile, artık çok geç. (Accessorize de vardı bitane. Onu mu alsam?)

Düşündüm de bizim evde mutlak monarşi hüküm sürüyor. Her özelliği mevcut. Bir tek Hammurabi kanunları geçerli değil çünkü; 13 sayısının uğuru var. Annesi bu Pinky'i her sabah 'prenseeeess' diye uyandırıyor. Dolayısıyla annesi ana kraliçe, kardeşi küçük prens oluyor. Bir krallığı krallık yapan başka nedir ki zaten sorarım size...

Basbayağı Prensesim ben... Tabi yani başka ne olabilirim ki?


Kutucuğum söylemişti de aklımda şimşekler çakmıştı. Gece gece de gaza geldim şu şarkı eşliğinde. Haydi, hoppa!! Hepimiz Prensesiz :)

6 yorum:

  1. prenses tacı mı istiyorsun şeker? normal istersen yollayım sana :)

    YanıtlaSil
  2. prenses tacı istiyorum Mervecim evde dolaşmak için :D Teşekkür ederim teklifin için :)

    YanıtlaSil
  3. accessorizede bi tane yeşil yıldızlı taç var. al onu hemen :D:D

    YanıtlaSil
  4. ay gidiyim bakıyım Damlocum :) gerçi herşey olmuyor her mağazada ama bakıcaz artıkın. teşkkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Hımm... Prenses tacı demek! Hemen çalışmalarıma başlıyorum, bakalım yanında promosyon olarak pelerin de bulabilecek miyim:D

    YanıtlaSil
  6. ay ne güzel olur şöyle kenarları yaldızlı pembe birde pelerinim olsa :) Nasıl da aklına geliveriyor... Bende seni Kutsal Bilgi Kaynağım ilan ediyorum Kutucuğum. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)