12 Temmuz 2009 Pazar

Pinky'nin itirafları...

Haydi Pinky itiraf et. Sobelemiş Çok Sevgili Kutu seni, yaz bakalım şimdi;

1- Liseye kadar Barbie ve Sindy bebeklerimle oynadım. Onlara ebiseler diktim. Hatta bir ara kendi aralarında ingilizce dialoglar kurdu bebeciklerim. İngilizce kursuna gidiyordum da :)

2- Sinemaya ilk gidişim 12. doğumgünümde Titanik filmiyle olmuştur. Daha sonra aynı filme değişik arkadaş ve aile fertlerimle 3 defa daha gittim. Yine çıksa yine izlerim heralde.

3- 4. ve 5. sınıfa giderken öğle aralarında bir arkadaşımın evine gidip telefonda rastgele numaraları arar ve işletirdik. Kanal D'den veya bir radyo'dan arayıp, sorduğumuz soruları bilenlere çamaşır makinesi veya buzdolabı kazandıklarını söyleyip kapatırdık telefonları yüzlerine. Çok kötü bir çocukmuşum yaa... Affetin beni işlettiğim hanım teyzelerim. İnanmamışsınızdır ama olsun. Rahatsızlık verdim sonuçta.

4- Bütün sürüngenlerden ve böceklerden ödüm kopar, midem bulanır. Üzerlerine öldürücü sprey bile sıkamam.

5- Yüksek sese karşı aşırı hassasiyetim vardır. Gürültülü ortamlarda beynim bulanır, kafam karışır. Çığlık atarak ortamdan kaçmak isterim.

6- %100 Pamuklu olmayan her giysi benim için naylondur, poşettir :) Giyemem tiksinirim. Çok özel anlarda saten, ipek giyebilirim o kadar. O da Antalya dışında. Antalya içindeysem yaz mevsimi dışında.

7- İlkokulda gittiğim ilk müze gezisinde, mitolojik yunan tanrı ve tanrıçaların heykellerini ve lahitlerini görünce hüngür hüngür ağlamışlığım vardır. Reenkarnasyon nedir bilmezdim o zamanlar. Şimdi anlıyorum ki ben önceki hayatımda tanrıçaydım :P Yoksa niye ağlayayım elin anadan üryan taş heykellerine. :)

8- Çamaşır asarken, mandallarla çamaşırların aynı renk olmasına özen gösteririm. Eğer böyle yapmazsam başıma bir felaket gelmesinden korkarım. Yani bildiğiniz totem yapıyorum.

9- Rüyalarımda hep bir Tinkerbell, bir Peter Pan gibi uçarım. Bazen ellerimi kullanarak kurbağalama yüzer gibi uçarım. Nedenini bilemiyorum malesef.

10- Lisedeyken tarih dersini hep kopyayla geçtim. Sayısalcıydım, uzun uzun tarih okumaya sıkılıyordum. Sonradan bir tarih ilgisi gelişti bende.

11- Bilmeyenler için söyleyeyim. Sekizinci nesil Ekşi sözlük yazarıyım. Ama Recep İvedik'in söylediği gibi agresif ve kompleksli değilim.

12- Dikkat Şahan Çıkabilir'den beri Recep İvedik'i severim, çok gülerim. Ne olmuş kabaysa sabaysa. Yokmu dışarıda öyle insanlar, dolu bence. Bununla muhatab olmuyorsunuz ve iğrençliklerine alayla gülüyorsunuz fena mı yani...

13- Ani kaybedişlerden dolayı Panik atak rahatsızıy-dım. Yardım aldım ve panik eşiğimi çok alçaklara indirmeyi başardım. Arada felaket düşüncelerimi resimleyen sağ beyin lobumda bana ihanet etmese daha mutlu olacağım. Resimlemesin en azından herşeyi.

14- Hayatımın bir döneminde küçük ve şirin, pembeli, mavili, puanlı güzel bir kitapçı açma hayali kuruyorum. Ayrıca dükkanıma gelenlere kek, kurabiye ve çay ikram etmeyi düşünüyorum pembe puanlı şemsiyelerin altında. Kitapları pembe ağaç raflara dizmek istiyorum. Orada bütün gün oturup kitap okumak istiyorum. Çok mu şey istiyorum?

15- Kafein bünyemde çarpıntı yapar. Arada sırada içebilirim. Yaşlandım kesin, genç yaşımda saçlarıma aklar bile düştü.


İlk sobem burada bitti. Herşeyimi serdik ortaya. Şimdi geldik en eğlenceli kısıma :D
Bende buradan Merbe ve Damlo'yu sobeliyorum. Haydi bakalım kolay gelsin... nihihihihihi...


6 yorum:

  1. Pinky'cim şu lahit hikayesine çok güldüm hala da gülüyorum, geçmişte tanrıça mıydın bilmem ama bugün gerçekten bir prensessin :)

    YanıtlaSil
  2. Ayh! iltifat ediyorsun, o senin prensesliğin Kutucum. :)

    Bende büyüyüp yine gidince kendime çok gülmüştüm :D düşünüyorum ama bir açıklama bulamıyorum ağlayışıma.

    YanıtlaSil
  3. pinky cim çok eğlenceli bir mim bu :) şimdi hazırlamaya başladım, aklıma geldikçe eklemeler yapıcam sonra yayınlıcam :)

    YanıtlaSil
  4. evet yaparken bende çok eğlendim. hadi bakalım sanada iyi eğlenceler, iyi itiraflar merbecim. :)

    YanıtlaSil
  5. Senin gibi bende kitapçımın olmasını çok istiyorum hep hayalini kurarım :)hepsine çok güldüm :)çok komik itiraflar

    YanıtlaSil
  6. ne güzel :) kitapçı gibisi var mı dimi kelebekçim.. mis gibi yeni kitap kokusu, el değmemiş sayfalar :)
    sana da döner dolaşır gelir belki bu eğlenceli mim... burdan duyurulur. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)