10 Temmuz 2009 Cuma

sinüslerim sel olmuş akıyor...

Göz Göz olmuş bademciklerim ağrıyor.

Doktor demişti 'bu ilaç burnunu akıtacak, sinüslerini boşaltacak, hapşıracaksın' diye, ben de 'yok canım' demiştim. Vallahi doğruymuş. Hastaneye gittiğim günden daha beterim şimdi. Gözlerimi yarım açabiliyorum. Burnum bir tıkanıp bir açılıyor. Daha fazla dinlenmeliymişim demek ki. İyi oldum sanmıştım, aceleci davranmışım. Yaz günü olacak iş mi yahu? Bir gecede altüst oldum yine...

Neyse ben yatağıma dönerken size de sağlıklı günler diliyorum blogcanlarım. Kendinize iyi bakın...


7 yorum:

  1. ahh canım geçmiş olsun yaz gribi mi oldun sen? dikkat et şeker kendine..

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun yahuuu iyi baksana kendine :( benim de yaz günü hasta olmak adlı bi postum var. beterdir beterrr

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim çok büyük geçmiş olsun, çabucak iyileş lütfen.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun bendede sinüzit var illet bir hastalık:(

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim hepinize.. yıllardır sinüzit problemi çekiyorum. Geçecek gibi de görünmüyor. Boşalıp boşalıp doluyor bu sinüs denen illet. İnşallah düzeleceğim birkaç güne :)öpüldünüz şekerler...

    YanıtlaSil
  6. bende şuan aynı dertten müzdaribim :( iyileşmeye çalışıyorum , o yüzden seni çok iyi anlıyorum :) geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun Ayşa. İlaç kullanıyorsan aksatma, düzenli kullan.Sinüslerinin boşalması için elinden geleni yap, sprey vs.. Bir tek akınca geçiyor. Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)