6 Temmuz 2009 Pazartesi

yaz hastası Pinky...

Yaz kızım;

Yaz Pinky'e hasta, Pinky yaza hasta. Bu yaz da Pinky hasta. Her sene gelenek olduğu üzere yine hasta olmayı başardım. Ben diyeyim klima çarptı, siz deyin güneş çarptı. Ve böylece farenjit ve sinüzit nüksetti hassas bünyemde. Boğazım kaşınıyor deli gibi.. Kardeşimin geceleri klimayı 16ºc de çalıştırmasının da bu işte değeri paha biçilemez. Sabaha kadar buz kesen bedenim, sabah yaz iklimine geçince hava değişiminden de hasta oluyor haliyle. Az önce doktordan geldim. Röntgen çektirdi. Antibiyotik, antihistaminik, anti ne varsa yazdı. . Bir de 'sigara içiyor musun?' diye sormaz mı? Deli oldum. İki tane çakasım geldi. Hakaret gibi.. Birinin elinde görmeye bile dayanamıyorum, dumanına tahammülüm yok. Bana sorulacak soru mu bu doktor amca? Çok ayıp cık cık cık...

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun Pinky'cim... Kokusundan nefret etsem de boğaz civarına bol miktarda sürülen Viks iyi geliyor. Çabucak iyileş lütfen.

    YanıtlaSil
  2. pinky'cim, su kuşum :)
    çok geçmiş olsun, hemen, çabucak, hızlıcana iyileş, kumsallara ve buralara geri dön :)
    kocaman, viks kokulu öpücükler sana :)

    YanıtlaSil
  3. -->ay dolapta durupduruyor viks, ben niye akıl edemedim. Kutu işte yaa, buldu hemen ne yapılması gerekildiğini:) Süpersin kutucum. ben mentol kokusunu severim.hemen sürücem.

    -->hehe annemde su kuşu derdi bana küçükken merbecim :) hasta olmam engel olamadı bugün denize gitmeme ama yarın bir dinleneyim ben en iyisi :) mentollü mentollü öpücükler :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım biraz uzak kaldım bu diyarlardan

    YanıtlaSil
  5. sağolasın Damlocum :) yaz gelince herkes uzaklaştı sanki.. arada uğra :)

    YanıtlaSil
  6. ahhh Pinkyciiim, nasilsin, iyi misin simdi, ne de zordur yaz hastasi olmak, umarim hemencecik gecer, sen yine yuzer bize bol bol fotograf cekersin... iyi ol hemen olur mu

    YanıtlaSil
  7. -->Şimdi daha iyiyim Görkemcim sağol. ilaçlarımı içiyorum, uyuyorum :) Boğazımın kaşıntısı geçti rahatladım azıcık. Klima açmıyorum iyi olucam :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)