25 Temmuz 2009 Cumartesi

yazın hep film seyretsek...

Dün 1,5 tane süper film seyrettim. 1,5 çünkü Güneşin Oğlu filmini maalesef yarım izleyebildim. Unuttum ve internette vakit geçirirken kaçırdım. Ama izlediğim kadarı bile bu filmi beğenmeme yetti. Tam bir şölendi benim için. Yazın televizyonun en sevdiğim yanı; yayınlayacak reyting rekortmeni diziler olmadığından, kanalların güzel sinema filmleri koyması.



Haluk Bilginer, Özgü Namal, Hümeyra, Bülent Emin Yarar gibi çok sevdiğim oyuncular oynuyordu. Senaryosunu yazan ve yöneten Onur Ünlü'yü tebrik etmek istiyorum böyle değişik bir film yaptığı için. Geç farkettim ama iyi ki farketmişim. Ayrıca yine Haluk Bilginer ve Özgü Namal'ın başrolde oynadığı Polis filminin de yönetmenliğini Onur Ünlü Yapmış. Hatta Çocuk filmininkini de. Hayko Cepkin oynuyordu hani. Onu da çok merak etmiştim. Hepsini de seyretmem lazım acilen.






Diğer film ise Eve Dönüş'tü. Daha önce Altın Portakal da yarışırken de izlemiştim. Ve çok beğenmiştim. Yeniden izlemek güzeldi.

Filmde Mehmet Ali Alabora, Altan Erkekli, Savaş Dinçel ve Civan Canova oynuyor. 1980 ihtilalinde durduk yere gözaltına alınan ve türlü işkenceler gören ve örgütle, sağcılıkla, solculukla alakası olmayan birinin yaşadıklarını anlatıyor. Sonradan anlıyoruz ki (söylesem mi acaba?, neyse söyleyeyim) gerizekalı ev sahibi ihbar etmiştir. Aralarındaki kira, kontrat anlaşmazlıkları yüzünden hemde. Polislerde adamcağızı örgüt başı olduğu iddiasıyla değerlendirip, ağır işkencelere tabi tuttular. İhtilalin bir başka yüzünü seyrettik yani.Filmi yazan ve yöneten Ömer Uğur'u tebrik ediyorum. Güzel bir film ve festivalden de eliboş ayrılmamıştı.

Sayın televizyon kanalları; hepinizden aynı performansı bekliyorum. Filme boğun beni :)

4 yorum:

  1. Valla bende digitürkten şikayetciyim hep aynı filmlerden bıktık ayol

    YanıtlaSil
  2. kanal d, show tv filan artık tv de ilk kez dizileri vermeye başladılar Stilcim. İyi seyirler. :)

    YanıtlaSil
  3. geçen hafta vizyona giren "aşkta son şans" çok güzel kızlar dinlendirici ve aşk dolu:=)

    YanıtlaSil
  4. hmm Dustin Hoffman oynuyordu. bende gitmek istiyordum. iyi referans almak iyi oldu. teşekkürler mercan :) bana uğradığın içinde teşekkür ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)