28 Temmuz 2009 Salı

yine yaptılar yapacaklarını...

Gün geçmiyor ki başka bir gariplik daha görmeyeyim.

Hırsızlar rahat durmamış, allem etmiş kallem etmiş benim imei numaramla çalıntı telefon aklamışlar. 2 sene önce aldığım sıfır telefonuma bir saat önce mesaj geldi. Benim imei numaram klonlanmış ve benim bunu açtırmam için faturamla kanıtlamam gerekiyor. Şimdi evin altını üstüne getiriyorum ki kutusunu bulayım. Her zamanki yerinde yok kutu. Ağlayacağım blog... En kötü ihtimal para verip telefonumu kapanmaktan kurtaracağım. Yetkili bir merci olmadığı için alelade bir teknik servise yönlendiriyorlar. Asla yapmam giderim kendi teknik servisine. Ayrıca hırsızın parasını neden ben veriyorum yaa. Allah allaaah... Çok sinir ettiler beni bak durduk yere.


Muhafızlar vurun şu hırsızların kellelerini heman...

4 yorum:

  1. aa pinkycim, gecmis olsun, ona nasil sey oyle, herseyi deniyorlar valla yaa, umarim bi an once halledebilirsin

    YanıtlaSil
  2. Pinky'cim ya benim de moralim bozuldu okuyunca, büyük geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
  3. --> sağol Görkemciğim. telefoncu sallamışlardır bir numara tutmuştur diyor. yarın bi bakıcam çaresine. hala kutu yok.

    -->teşekkürler Kutucuğum. Kutuların efendisi Kutucum söyle şu kutuya çıksın ortaya. şeytan alsın götürsün, satamadan getirsin.

    YanıtlaSil
  4. Kutu diyor ki: kutu, elma dersem çık, armut dersem de çık, Pinky'ciğimi de beni de daha fazla kızdırma!

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)