28 Temmuz 2009 Salı

yüzyılın buluşu...


Sigara yasağından mütevellit beyni cinliklere çalışan abilerimizin Türk halkına son armağanı :) Çözümün adı hortum. İki tane hortum alıyorsun, kahvehanenin dışına sallıyorsun. Birinin ucunda sigara var, diğeri çektiğin sigarayı üflemek için. Aman ben anlamam bu işlerden, anlatamıyorum siz şuradan bakın.

Ah be abilerim, niye içiyorsunuz şu lanet şeyi. Yazık günah o ziftli ciğerlerinize. Bir de utanmadan çözüm bulmuşsunuz. Küresel ısınma için tedbir al desen almaz ama nerde böyle abidik gubidik icatlar var bulur. Sıkıyorsa insanlık için faydalı bir icat bul emmi.

Çok seviniyorum vallahi içilemeyen ortamlara. Ooh! miss gibi dumansız hava... Hep bizim mi özgürlüğümüz kısıtlanacaktı?

6 yorum:

  1. hahahaha

    ben biliodum ya biliodum.

    güzel ülkemin güzel insanları buna bişe uyduracaktı eninde sonunda :))

    vay anasını ya.

    :)

    YanıtlaSil
  2. 9 gün çok bile beklediler zembereklerini çalıştırmak için.

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten bu bu bu nedir bu!!!!
    Yahu biz bu zihni sinir projelerimizi başka şeyler için yapsaydık, nobel ödüllerinden seri yapmıştık! Şimdi bu adamı hortuma dolayıp, bütün dumanı da yüzüne üflemek lazım ya neyse.
    İmza: Erdener Abi Kutu

    YanıtlaSil
  4. :D hahaa. kendi icatlarıyla boğalım diyorsun. güzel fikir Erdener Abi Kutucum..

    YanıtlaSil
  5. ehehehh. alem milletiz valla...
    kafamız hep cinliğe çalışıyor! :D

    YanıtlaSil
  6. zora geldi mi her türlü cin fikir çıkar bizden. harcanıyoruz milletce Pamukcum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)