30 Temmuz 2009 Perşembe

su dans eden bir elementmiş...

Su gösterisiymiş, su dansıymış falan filan bir şeyler anlatıyordu herkes. Bir de burnumun dibinde yapılıyor. Am ben daha yeni seyredebildim. Ve anında çok sevdim... Siz de görün istedim. Bulabildiğim en uzun videoyu buldum koydum :)




Videonun 6. dakikasından sonra suların hepsi havalanıyor ya işte o anda suyun altına girmek istedim. Su gördüğümde dayanamıyorum. Hele de bu sular dans ediyorsa hiç dayanamıyorum. Zor tuttum kendimi. İyi ki varsın SU...

Dört tane parça çalıyor. Bir tanesi Kalinka. Yani yazın patlayan rus nüfusuna bir jest. Onlarda pek bir hoşnutlar bu jestten. Gözleri dolanları gördüm :P Yok canım şaka yaptım görmedim. Ama alkış tutanları ve 'Hey' diyenleri oldu :)

Bu videonun devamı da var. Orada da su perdesinde su altı dünyası ve Türkiye'nin tanıtım filmi gösteriliyor. Suyun içinde balık ve bulut görmek de güzel birşeymiş.

Her akşam 21:30 da başlıyor bu gösteri. 15-20 dakika filan sürüyor. Çok da kalabalık oluyor. Herkes çok sevmiş demek ki. Ayrıca aynı sistem bir de Mardan Palace'da varmış. Bu kadar :)

6 yorum:

  1. benim bilgisayarda video gözükmüyor, öfff, pöfff :(

    YanıtlaSil
  2. şuradan bir de dene bakalım Kutucum -->
    http://www.girbakalim.net/antalya-su-gosterisi.html

    YanıtlaSil
  3. sen Antalya'da mıydın Pinky?
    daha çok yeni teyzemler taşındılar Antalya'ya :(
    yani onlar için iyi oldu tabi de, bizim için kötü oldu... söyleyeyimde görsünler bu güzelim gösteriyi :)

    YanıtlaSil
  4. evet doğma büyüme Antalya'dayım :)

    üzülmeyin siz gelir hasret giderirsiniz teyzenlerle. buraları daha çok görürsünüz hem :)

    mutlaka söyle Pamukcum. izlenesi birşey gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Seyredebildim nihayet Pinky'cim, harika valla:)

    YanıtlaSil
  6. kendimde çekicem en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)