20 Ağustos 2009 Perşembe

aklımın ipinin ucu da kaçmış...

Bir uzanmak istiyorum, bir hoplayıp zıplamak...

Bir yemek yemek istiyorum, bir yememek...

Buz dolabını bir açıyorum, bir kapıyorum...

Bilgisayarın başına bir geçiyorum, sonra vazgeçip kalkıyorum...

Bir öyleyim, bir böyle...

Merkür yine gerilemede misin sen anacım? Değil misin? iyi pek bi sevindim..

Yine demir eksikliği mi başladı ne yaptıysa, hiç enerji bulamıyorum kendimede. Balık gibi bakıyorum.

Bir gözüm kalk gidelim diyor, diğeri... :P

Aklımın ipinin ucunun kaçmış olması olasılık dahilinde. Nereden mi anladım. Ekrana boş bakıyorum, belgelerimin arasında kayboluyorum, tamamen alakasız dosyalar açıyorum, ben napıyorum? Ben çok yanlışlıkla yanlış dosyalara tıklarım aceleci tavrımdan ama bu sefer farklı, kendimi bilmeden kayboluyorum :)

Aaa yarın ramazamış. Hoşgelmiş. Ben oruç tutamıyorum ama. Ama, ama sanki kışa yakışıyor ramazan. Bu yaz devam edebilir anlamına mı geliyor? Çünkü hava 47 dereceydi bugün. Neyse...





Foto: Resmin üzerinde yazdığı üzere buradan alınmıştır.

6 yorum:

  1. Pinky'cim al benden de o kadar, yapılması gereken bir sürü iş var ama benim kıpırdamaya mecalim yok...

    YanıtlaSil
  2. ramazan kışın meyvesi yahu. yazın yenmior yense de tadı olmuo. töbeee töbee aklımın içine girmiş :D:D

    YanıtlaSil
  3. ahhh pinkycim, iste 3 gun onceki gorkemin hali, ama yoook, ustumuze gelmek yok, hep beynimiz bedenimize soz geciriyor, bu sefer de birak o alsin ipleri eline, sen de sakinle, ruhun da dinlenir seker. bazen farketmeden cok ustumuze geliyoruz ama onlar herseyin farkinda, birak kendini, ne isterlerse yapsinlar bi sure :)) hepsiyle barisik ol seker, bedenin, ruhun ve beyninle :)
    coook optum seni simsiki :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen bende böyleyim bir halsizlik var üstümde bir türlü atamıyorum üstümden kaç gündür baş ağrısıda çekiyorum zaten

    YanıtlaSil
  5. -->Mevsim değişecek ya artık yavaş yavaş omu çarptı ki Kutucum. Geçsin hemen ama dimi :)

    -->ahh ahh benim aklıma neler geliyor bu konuda, çarpılcam valla Damlocum :)

    -->Dediğini yapıyorum Görkemciim rahat bırakıyorum. Hepsi kendi baksın başının çaresine bedenim, ruhum ve beynim. Kendilerini bulurlar heralde. Bende öptüm :)

    Hepinizi öptüm...

    -->Başağrısı bana da dadanıyor bu ara. Geçecek inşallah Kelebekçim, rahatla, dinlen canım. Ödülümü aldım teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)