10 Ağustos 2009 Pazartesi

aman ben yandım, yandım, yandım, yandım, yandıım...



'Ayh sıcaktan yandım ne edeyim
Tatlı birşey olsa da yiyeyim
Ama bu sıcakta ben tatlıyla nasıl serinleyeyim?
En güzeli bir kilo dondurma yiyeyim '


demiş şair Pinky :) Ne de güzel ifade etmiş yazın dondurmaya olan aşkını.

Gitmiş bir güzel dondurmalıklar almış Migros'tan. Hemde tanesi 2,95'e...

Hem külah şeklinde, hem de çok tatlı renklerde...

Sonra oturmuş ailecek dondurma yemişleeer...

Bu masalda burada mutlu sonla bitmiiiş :)

Onlar ermiş muratlarına, biz çıkalım alışverişe...

Gökten üç top dondurma düşmüş, serinlemek isteyenlerin başına...

4 yorum:

  1. Afiyet şeker olsun Pinky'cim:)
    Bunlar harika, ilk kez görüyorum. Dur tahmin edeyim, kesin pembe olanını sen kullanmışsındır:D

    YanıtlaSil
  2. sağol Kutucum :)

    Pembeler hep benimdir. Kimse kullanamaz, kullanmayı teklif dahi edemez :D

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok şeker bu dondurmalıklar.Bende bir uğrayıpta alsam şunlardan :)

    YanıtlaSil
  4. al Kelebekçim sende. Güzel meyve parçalı dondurma cupları bile yapılır bunlara. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)