29 Ağustos 2009 Cumartesi

aranızda cupcake sevmeyen var mı?..

Baktığım her yerde cupcake görüyorum bu ara. Yada algıda seçiciliğim o yönde bu ara. Geçen gün La senza'nın vitrinine yapıştım kaldım. Külotlardan cupcake'ler yapmışlardı. Afiş süperdi. Şahaneydi. Harikaydı... İşte gözüm dönmüş, o derece. Anlayın artıkın siz...

Geçenlerde Migros'tan cupcake şeklinde şekerlik aldım. Hani Metin Akpınar'ın oynadığı Papatyam diye bir dizi var ya. Hani orada bir de güzel bir cafe var ya. Hıh işte o cafenin masalarında görmüştüm cupcake şekerlik. Nerede satılır acaba diye merak etmiştim. Migros'ta gördüm. Görünce de dayanamadım aldım. Fiyatı ben alırken 7,90'dı. Şu anda 12,95 olabilir. Ayrıca dondurmalık diye geçiyor. Ben baktım baktım, kapaklı olduğu için dondurmalığa pek yakıştıramadım :) Şekerlik niyetine aldım gitti.





Ben metal taşıma aparatından çıktığı zaman daha çok sevdim. Belki onu çıkarıp kullanırım. Ben kullanırım. Eveet çeyizime aldım :) Daha var ama alıyorum işte, engel olamıyorum kendime :)

Son olarakta şuraya bakmadan geçmeyin derim ben, bizzat, şahsen, kendim...

16 yorum:

  1. cup cake manyağı yap beni pinkiş. gel hadi cup cakeçilik oynayalım :D

    YanıtlaSil
  2. cok tatliymis :) guzel ulkem ya, her seyi guzel. ben burda hec bi halt bulamiyorum.

    YanıtlaSil
  3. --> haydi oynayalım Damlocum :) pastane açalım, yapıp kendimiz yiyelim :)

    --> aa oralarda daha fazla vardır diye umuyordum ben éllacım. özlemişsin galiba buraları :)

    YanıtlaSil
  4. Pinky'cim nasıl da buluyorsun böyle güzel şeyleri, boş bulunup insan bunları ısırır bile mazallah:D

    YanıtlaSil
  5. Düşünce gücümle istediğim şeyleri kendime çekiyorum galiba Kutucum :) Secretçi Pinky olaraktan :) ayrıca haklısın tam ısırmalık :D

    YanıtlaSil
  6. yok valla pinky en azindan ben görmedim.. hep entel isleri, antika tarzlari felan filan. bu seker, yaratici fikirler ne bileyim pek rastlamadim..

    bizim oralarina pazarlari bile bes basar buraya ya özledim hem de cok.

    YanıtlaSil
  7. Pinkycim, bayildim ben de, aman sakin kacirma boyle seyleri ayrica erken falan deme, zamani gelince bunlari gozu gormuyor insanin. gule gule kullanin canim, guzel guzel caylar icin cupcake'lerden aldiginiz sekerlerle :D

    YanıtlaSil
  8. Allah kavuştursun o zaman Ella, bitsin bu hasretlik yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  9. benim bayılıp aldıklarımla evin her köşesi çeyiz doldu Görkemcim :) ama o zaman gelince bulamayabilirim belki bunları dimi.

    teşekkür ederiim. Ben bunları kullanırken beni yanlız bırakmassınız belki çay içerken :D cupcake de yeriz :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzellermiş,ya ben nasıl görmedim onları :)

    YanıtlaSil
  11. porselenlerin olduğu reyonlarda İkiz Bebekcim. Bak mutlaka, seveceksin :)

    YanıtlaSil
  12. aayyy bayyıııldııımmm. (ahanda düştüm..) hemen migrosa uçuyorum
    süperr süperrr

    YanıtlaSil
  13. koş Pınar koş :) düşmeden koş :D

    YanıtlaSil
  14. karşın da tam bir potansiyel salak var...tebrik et beni...

    1 ay önce migrostan ceyize bir sürü bişi almıştım çok tuttu dedim ki cup cakeliyi de sonra alimmm tahmin edebilceğin üzere kalmamıştı...ne üzüldüm varya...

    reçellikte olabiliyor...ama sanırım ben artık bulamam:(

    YanıtlaSil
  15. aaa lütfen salak deme Pofidik Şekerime. ben bakayım bizim burada kalmışmı. en son baktığımda bir tane vardı onunda kapağı kırıktı :( belki gelir yine Pofiş. hem migros sanal market var oradan bakıp isteyebilirsin. '3'LÜ DONDURMALIK ASKILI' böyle yazıp arat bi sanal marketten.

    YanıtlaSil
  16. hem ben yine bakarım ilk migros ziyaretimde üzülme sen ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)