16 Ağustos 2009 Pazar

bana bir mim lazım, o da bu pazar lazım...

Bugün ne yazsam diye düşünüyordum. Görkemcim beni mimledi, süper oldu :)


neden blog yazarsınız?
-Birkaç senedir sadece blog okuyucusuydum. Sonra içimde bir blog yazma hevesi oluştu. Öyle başladı işte bende anlayamadım. Sanırım yaptıklarımı paylaşmak için yazıyorum. Kendime ait sanal bir dünyamın olması da hoşuma gidiyor.

son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?
- Örgü örmek, ders çalışmak, pilates yapmak. Bunların hepsi sıcaktan yapılamıyor :)

hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?
- İyi ki o fotoğrafı çektirmişim.
- iyi ki abla olmuşum.
- İyi ki Antalya'da doğmuşum.

mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
- Kurabiye, kek, sütlü tatlı ve güllaç yapmak. Yemek yapmaktan daha güzel bunları yapmak.

en sevdiğiniz üç yemek?
- Mercimek çorbası, zeytinyağlı barbunya, biber dolması.

giyim konusunda abarttığınız eşya?
- Şimdi baktım da dolabıma, bana hiç abartmışım gibi gelmedi :) İllaki vardır birşey derseniz, elbise diyeyim. Bir sürü elbise sahibi oldum geçen seneden beri. Uzun olanlar çoğunlukta.

çocuklarınıza nasıl hitab edersiniz?
-Başka çocuklara bebişim, tontişim, tombişim derim. Kendi çocuğum olduğunda onlara da böyle derim gibi geliyor.

sizi anlatan bi resim?



Vee buradan Sinirli Kelebek ve Merbe'yi mimliyorum :)

6 yorum:

  1. anneciğin geliyor, yapar artık sana neler neler Damlocan :)

    YanıtlaSil
  2. ağzımdan aldın vallahi :Pp

    YanıtlaSil
  3. bana orgu ormeyi ogretsene pinkycim :)

    YanıtlaSil
  4. Saol pinkcim mimlediğin için en kısa zaman da yazıcam,fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. -->öğretirim Görkemcim, videolu çekimler yapar, sanal dersler veririm sana :)

    -->hadi bakalım bekliyorum Kelebekçim. bende çok sevdim fotoğrafı :) bu güzel anlattı beni.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)