10 Ağustos 2009 Pazartesi

bilinçaltımın kötü oyunları...

Rüyalarım gittikçe garipleşiyor yine blog. Hele bir tanesi var dizi film gibi :)

Şimdi benim bir rüyam var, haftada bir kaç bölüm izliyorum ben bunu. Bir alışveriş merkezi var ama süper kocaman. Yeni açılıyor,4-5 katlı, içinde envai çeşit mağaza var. Hangi mağazayı seviyorsam hepsi var. Bir D&R var evlere şenlik, çıkmıyorum hiç içinden. Kalemler, defterler hepsi süslü süslü. Bir rüyamda oradayım, bir rüyamda ucuzcu bir aksesuarcıda. Ay bir kolyeler var anlatamam. Hemde çok ucuza. %80 indirime girmiş 3-5 lira ne alırsan. Bir de çantaları var süper süper... Sonra başka bir bölümde İnditex'in bütün mağazaları toplanmış kocaman bir alana. Elbiseler, t-shirtler pırıl pırıl tezgahlarda. Gözlerim kamaşıyor, hangi tezgaha elimi uzatacağımı şaşırıyorum. :) Bu böyle devam ediyor. Her rüyamda yine oraya gidiyorum illaki. Şimdi sevgilim bunu okursa alışveriş canavarı diyecek bana ama vallahi değiliim. Sadece rüyamda böyle gözüm dönüyor :)


Başka bir rüyam fantastik bir kaçış öyküsünü anlatıyor. Şimdi ben Ankara'dayım. Rüyalarımda hep Ankara'da yanlış otobüse binip kaybolurum genelde. Sevgilimin evine gitmeye çalışırım her seferinde. Neyse yine bir bölümünde ben otobüsün numarasının son sayısını yanlış görüp yanlış bir yere gitmişim. Koştur koştur eve varmaya çalışıyorum. Ayakkabıma bir haller oluyor. Birden yok oluyor... Sonra orada bir ayakkabıcıya giriyorum. Tarzım olmayan şeyler satıyor ama almam lazım mecburen. Bir şey beğeniyorum tam kutuyu elime alırken parmağımı kesiyor. Parmağımdan bir damla kan akarken bu satıcı kızın dikkatini çekiyor. Kız tam beni kovalayacakken ben kaçmaya başlıyorum. Sanırım klima kapanmış terlemişim :) Kız vampirdi sanırım :) İşte böyle neyse ki uyandım bu rüyadan. Çıplak ayakla koşa koşa gidilecek gibi değildi yani.

Bir de bu sabah çok gerçekçi bir rüyayla uyandım ağlayarak. Ondan hiç bahsetmeyeyim. Her korkulu rüyamda yaptığım gibi annemin yanına gittim yattım. Bi tek o rahatlatıyor beni.

Bunlar bilinçaltımın bana kötü oyunları kesinlikle. Hep alışveriş merkezinde kitaplara baksam, elbise denesem keşke :)

Rüya deyince aklıma şu güzel şarkı geldi koymadan edemeyeceğim. Güzel rüyalarla kalın...

5 yorum:

  1. Pinky'cim, ilk rüyan muhtemelen Kutu'yu çok okumaktan kaynaklanan doz aşımına bağlı bir yan etki:)
    İkincisi kan görmüşsün, bozulmuş, hiç düşünme bile...
    Üçüncüsü de aç çeşmeyi suya anlat, su gibi akıp gitsin...Üzme kendini.

    YanıtlaSil
  2. geçen seneden beri görüyorum aynı avm'yi ama gerçekten seni okuyunca daha sık gider oldum Kutucum :)

    Twilight New Moon'un tanıtımını izledikten sonra da olmuş olabilir bu rüya :)

    hmm su işini bir deneyeyim, saol Kutucum :)

    YanıtlaSil
  3. tam bellek kutusunu çok okuoruz kesin ondandır dicektim ki kutusan benden önce yetişmiş :D:D

    YanıtlaSil
  4. dışarı çıkıp bakmaya gerek kalmıyor ya, rüyalarımda gidiyorum artık Damlocan :)

    YanıtlaSil
  5. kutusan bu hizmeti de bizden esirgememiş desene.

    rüyalara kadar uzanan kutu

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)