6 Ağustos 2009 Perşembe

çitlorum, çitlorsun, çitlor...

Çitliyo çıktığından beri çitleme alışkanlığıma geri döndüm. Ama Çitliyo Taco'yla... Onun o hafif acı biber tadı çok hoşuma gidiyor. Parmaklarımda turuncu izler bırakması da. Aynı güneşin batışı gibi..



Bu güneşin batışını ben çektim. Fotoğraftaki el de benim elim. Biraz büyük çıkmış ama ellerim normaldir yani :) Hatta hiç kimsenin yağmurun bile böyle normal elleri yoktur :) Mutfağın duvarına düşen turuncu gölgeyle oynadım birazcık da. Eskiden elektrikler gidince yaptığım gibi :)

Bu da en sevdiğim Çitliyo reklamı. Valla reklam almadım, gerçekten çok hoşuma gidiyor. Bakın, psikolojiniz bozulmadı :D

11 yorum:

  1. Yahu bu çıt çıt olayı tam bir bağımlılık! Bir başlıyorum, bir daha durdurabilene aşkolsun! Bak şimdi durup durup dururken eşeğin pardon Kutu'nun aklına karpuz kabuğu düşürdün Pinky'cim ya alacağın olsun! :D

    YanıtlaSil
  2. ben hala 'tadım' gelenekselliğinden kurtulamadım. hemm ne o öyle soslu mu ki? nie turuncu izler bırakıo :hımm: :meraklıdamlosorar:

    YanıtlaSil
  3. siparis hakkimi doldurmadan hemen semostan istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. -->ne yaptım been :) canını istettim durduk yere. ah bana ah ah.. :)

    --> Acıbiber soslu Damlocan. böle hafif acılığı var. üstündeki soslar eline kırmızı biber izi bırakıyo.

    -->tüh! aklıma gelseydi gönderirdim bende. dün semoşa ulaştı benim pakedim.neyse bidahakine :)

    YanıtlaSil
  5. bi dakka bi dakka, pinkycim ne yaptin ne yaptin sen, bunun acisi fena cikar haberin ola... bakiniz Kutusan :)

    istedim bile:) hazirlan, falinda yol gorundu :D

    YanıtlaSil
  6. aboow ne yaptım ben :) valla çok bişiy göndermedim canım benim. malum kilo sorunu var valizlerin. numunelik koydum birer ıvır zıvır :)

    YanıtlaSil
  7. cik cik cik, cok uzgunum ama artik cok gec, nihahahhaa. ne zaman kapi gozleyecegini soylerim ;) kardesini de cagir istersen zira donuste kilo sorunu yok, nihahahha

    YanıtlaSil
  8. valla çok bişey değil. cheetos bile gönderemedim yolda patlar paket diye :)

    daha yeni kilo verdim, kardeşimin 10 kilo vermesi lazım. yapma bunu bize :) gerçekten acı bize Görkemsan. allahım ne yaptım ben isimsiz göndermeliydim :)

    YanıtlaSil
  9. yaa bu sivilce de yapar !!neyse denemeye değer:))

    YanıtlaSil
  10. yapabilir tabi, garantisi yok :) ama lezzetli. değer değer :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)