27 Ağustos 2009 Perşembe

gel pisipisipisi...

Bizim apartmana bir kedi yerleşmişti geçen sene. Adı da Fatma'ydı :) Daha önce yerleştiği dükkanın sahipleri koymuştu ismini. Bu Fatma'nın birde yavrusu vardı etrafında dolaşan. Adı bana göre Pisicik, komşulara göre Kedicik yani bunun sabit bir adı yok :) Şimdi biz Pisicik diyelim. Pisicik'in 4 tane yavrusu oldu bizim bodrumda. Kedicikler büyümeden fark edemedik. Büyüyüp merdivenlerden çıkmayı öğrenince bir de baktık apartmanımızda dünya şekeri yavrucuklar var. Anneleri emziriyordu ilk gördüğümde.

Pisicik biraz çelimsiz bir kedi, sadece arka bahçede avladığı kuşlarla besleniyordu. Yavruları görünce hepimiz seferber olduk. Mamalar, sütler, tavuklar, balıklar derken bodrum kedinin yemekhanesi oldu. Sonra biri bahçenin kapısı kapatmış, hayvancağızlar tuvaletini apartmana yapar oldu. Temizlikçi kadına temizle dedik, peki o ne yapmış? Apartmanı temizlerken bir delinin lafına uyup hayvancağızları kapı dışarı atıvermiş. Pisicik yine arka bahçeye dönmüş ama yavrucakların bir tanesi bahçede. Diğerlerini gören duyan yok. Şimdi evrene mesaj gönderiyorum. Gelsin pisipisileer :( Anneciklerinden ayrı kalmasınlar. Daha çok küçükler.





4 numara orada, demirlerin arkasında :)

Müjde: Kavuştular yavrucaklar annelerine. Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine :)

16 yorum:

  1. cook guzeller Pinkycim ama ne ayip yaa ben de cok kizdim, onlar can, atilir mi hic :(

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar boynu bükük çıkmışlar:(

    YanıtlaSil
  3. Anne pisi mümkünse yakaladığı kuşlarla yavruları beslemesin! Tavuk, balık da gayet faydalı gıdalar:)
    İmza: Kuşbaz Kutu

    YanıtlaSil
  4. yaa geri gelsinler:( kıyamam, araba filan ezer en korktuğum sey :( bi de susuz kalırlar:(

    YanıtlaSil
  5. Görkemcim, Yıldızcım, Kutucum ve Mercancım. Müjdem var!! Bulundu bebişler :D Şimdi gördüm hepsi ailecek bahçedeler :D

    YanıtlaSil
  6. içim parçalanıor hayvanlarla ilgili kötü haber alınca:((

    insanlar kötü insanlar vicdansız. gelsin hepsi geri dönsüüün

    YanıtlaSil
  7. tam sövüp sayacaktım temizlikçiye ve akıl verene, bi baktım bulunmuşlar :) çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  8. --> benimde kaç gündür içim parça parçaydı ama geçti Damlocan :) O temizlikçiyi bir göreyim diyeceğim var.

    --> akıl veren ruh hastasına da diyeceklerim var ama tam tahmin edemiyorum. Birkaç tane manyak var Pamukcum :) Çok şekerler minişler :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel mutlu sonla bitmiş işte :)Çok sevindim kedicikleer adına :)

    YanıtlaSil
  10. Sonuna çok sevindim bayılıyorum hayvanlara değer veren insanlara

    YanıtlaSil
  11. --> bende çok sevinçliyim Kelebekçim :)

    --> bende çok severim hayvanseverleri Stilcim :)

    YanıtlaSil
  12. oi va voi koymuşsun kenara ve refugee. yeni görüoruuum ve çook utanıorum kendimdeen. süpersin pinkişş. bu biloğa bi uğrama nedeni daha işte!

    YanıtlaSil
  13. bir hafta oldu Damlocan :D olsun utanma insanlık hali. bende bugün başka koyayım filan dedim. bak iyiki değişmemişim sevindim şimdi :)

    YanıtlaSil
  14. olar mı yaa?? yılların eskitemediği şarkı buuuu

    YanıtlaSil
  15. o zaman hep dursun, dinledikçe yenileniyor şarkı :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)