11 Ağustos 2009 Salı

gözlerim acıdı...

Resimlere bakarken hep sende takılıyorum. Videolarını seyrediyorum. Bonibon kapağıyla yaptığın oyunlara bakıyorum. Annemin örgü şişiyle oynamana bakıyorum. Artık yaptığın komikliklere gülemiyorum.

Bazı geceler yatmadan önce konuşmalarını dinliyorum telefonumdan. Ne de güzel 'bebişim' diyordun sen... Sonra uzata uzata ismimi söylüyordun.. :..(

Bir hafta sonra sen uçalı bir yıl olacak tatlı kuşum, Şeker'im benim. Çok özledim seni bebişim...



Yine uçup gelsen parmağıma. Ağlatmasan beni...

12 yorum:

  1. Pinky'cim, çok üzüldüm:(((
    imza: Kuşları çok seven Kutu

    YanıtlaSil
  2. Sağol Kutucum, üzüntümü paylaştığın için.. Videosu açıldı birden picasada. böyle oldu :(

    YanıtlaSil
  3. kuzum gece gece oldu mu şimdi bu :((

    YanıtlaSil
  4. bencede olmadı Damlocan.. Hep picasanın suçu.

    YanıtlaSil
  5. bende çok severim kuşları... :(( renkleri de ne güzelmiş! şöyle düşün bence ya gittiği yerde çook mutluysa?! di mi?

    YanıtlaSil
  6. pinkycim, canim, basin saolsun, bebis her yerde sen hic merak etme.

    YanıtlaSil
  7. -->mutlu olduğunu düşünmekten başka çare yok Mervecim. teşekkür ederim...

    -->Sağol Görkemcim. Belki yanımda uçuyordur diye avutuyorum kendimi bazen.

    YanıtlaSil
  8. yaa:( benim de böle maviş bi kuşum vardı adı alişti, sonra aliş ve şekerimin bebekleri oldu, önce şekerim sonra aliş öldü,ve geçen senede 14 subatta 1996 da doğan cici kuşum öldü:(((( özlüyorum onu hem de çok.

    YanıtlaSil
  9. Benimde kanaryam vardı.Tatile gittiğimizde birine emanet etmiştik orda ölmüş duyunca çok üzülmüştüm.Eminim gittikleri yerlerde çok mutlulardır :(

    YanıtlaSil
  10. -->başın sağolsun Mercancım. Özleniyor, insan çok alışıyor, çok bağlanıyor. çok üzüldüm hepsine.

    -->seninde başın sağolsun Kelebekçim. Hepsi birlikte mutlu mutlu uçuyorlardır şimdi umarım.

    YanıtlaSil
  11. üzme kendini be şekerim :( gittiği yerde daha mutludur belki, öyle düşün, olmaz mı? :(

    YanıtlaSil
  12. üzmiycem tamam Pamukcum, öyle düşünücem söz.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)