13 Ağustos 2009 Perşembe

günün komiği...



Çok severim ben ördekleri, kazları...

Ama kaz tüyü yastık sevmem mesela. İsterse %100 gıdık türü olsun yine yatamam. Kafam gömülüyor içine yahu hiç sağlıklı değil. En iyi ortopedik yastıklar. Boynum tutulmadan uyanıyorum güzelce.
Ben karşıyım galiba kazların tüylerinin yolunmasına. Şimdi farkettim. Hani eceliyle ölüpte yoluyorlarsa belki sorun olmaz ama sırf tüy için kaz yetiştirilirmi yaa :( Üzüldüm bak şimdi. Ben çok severim ya kuşgilleri, küçüklüğümden beri gittiğim Kuğulu Park'ta (artık hep ördek var ama) hep fotoğraflarım vardır. Yani ben Kuğulu Park derdim oraya :) Kuğular da vardı eskiden. Antalya'da bu yer, Ankara'dakiyle alakası yok yani.

Yine giderim, yem atarım, elimden yediririm, fotoğraflarını çekerim. Çok sevimlidirler. Kafalarını suyun altına saklarlar :) Beyaz kuyrukları havada kalır :D 5 kilo çikolata yemiş kadar mutlu olurum onları görünce. Aaa durun fotoğraflarını da koyayım;




İnci gibi dizilmişler :)

Bebiş ördekleri haziran ayı gelince satmaya başlıyorlar yollarda. Hep istiyorum bir yavru ördeğim olsun, balkonda havuzda yüzsün, büyüyünce ben onu o parka emanet edeyim. Ama izin vermiyorlar be blog :(

Ben de gidip parklarda seviyorum. Ama birgün ördeğim olacak biliyorum, hemde birsürü...

10 yorum:

  1. Pinky'cim, karikatür süpermiş:)
    Bu arada eceliyle ölmüyorlar, direkt kesip yoluyorlar:((
    Ben de o yüzden ne kaz tüyü mont severim ne de yastık!
    İmza: Uçan Kaz Morton Kutu

    YanıtlaSil
  2. aman diim pinkican. büyüyünce çok fena oluo.

    YanıtlaSil
  3. ki ki kiiiii çook çabuk büyüyolarrr

    YanıtlaSil
  4. -->savaş açıyorum o zaman kaytüyü sektörüne Kutucum.

    -->Annemde balkonu tuvalet olarak kullanacakları için aldırmıyordu Damlocum. Çabukta büyüeceklerse tavşanlar gibi hiç istemez. Bir tavşan macerası atlattık :)

    YanıtlaSil
  5. o sevimli minik ördekçik anca 1 ay öyle oloor. sonra mutant ördek :D

    YanıtlaSil
  6. ay olsun Damlocum, ben o nu o mutant haliyle de severim :) tüyleri filan dökülüp yenileri çıkıyor dimi. onlarıda görüyorum parkta :) en iyisi ben kendi evim olunca yapay havuz yaptırır bir düzine ördek alayım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker gözüküyolar ama banada evde hayvan beslemek yasak oldu :)Sonra ölünce çok büyük üzüntü oluyor diye ama görüncede dayanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. evet üzüntüsü en kötüsü Kelebekçim. :( öyle alışıyorsun ki insandan hiç farkı kalmıyor.

    YanıtlaSil
  9. ayy biz simdi kaz tuyunde yatiyoruz, ben de hic sevmiyorum, hala alisamadim, ama bulamadik da, en kisa zamanda kesin getirecez yastiklarimizi.

    bizim de vardi tavsan maceramiz :) bi de civciv :(

    YanıtlaSil
  10. Getirin Görkemcim, insan zor kopuyor yastığından :)

    benimde pembe civcivim vardı bir zamanlar. 1 haftacık yaşabilmişti :( çok yaşamıyorlar. ama nasıl sevimliydi pembe pembe :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)