21 Ağustos 2009 Cuma

ho ho hoo! ödül aldım...


Sevgili Sinirli Kelebekçim beni bu güzel ödüle layık görmüş. Teşekkür ederim canım :) Şimdi şunları yapıcam;

1)Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

2)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

3)Ödülün logosunu yayınlayın

4)7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.

5)Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.

6)Ödellendirdiklerinizi bundan haberdar edin.

7)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Leydiis en centılmını :) bu ödüller şimdi kimlere gidiyor bir bakalım;

Kutu

Görkem

Damlo

Tibetin Anneciği

Merve

Merbe

PrimaRima

Heppinizi bu güzel ödüle layık görüyorum. Daha da gördüklerim vardı ama 7 kişiyle sınırlıydı malesef.

Şimdi gelelim Pinky hakkındaki 7 eksantrik bilgiye...

1- İki sene önce antidepresan yüzünden iki haftada 4 kilo verip, iki ayda 8 kilo aldım. Ve bu yaz nihayet 5 kilosunu verdim. Umarım devam eder bu verme işi :)

2- Mesela bir cips açtık ya hep kırıntılarını yerim, kırılmayanları tabakta düzgün duruyor diye.

3- Sayfa kapatma alışkanlığım vardır. Yanlışlıkla :) gider çarpılara basarım. Mesela bir Explorer sayfasında işim bitti ya hemen kapatır, başka bir işlem için temiz bir sayfa açarım. Biraz yendim ama hala çok dalgınsam yapıyorum galiba :)

4- Yediğim ıvır zıvırın paketlerini ip gibi düzgünce kıvırıp kıvırıp düğüm atar bağlarım küçücük kalıncaya kadar, sonra çöpe atarım. Buruşturunca açılır ya o paket, çöpte lüzumsuz yer kaplar filan, bunu engellemeye çalışıyorum :) Manyak mıyım neyim?

5- Kötü şeyleri yaşamamış gibi farzeder hafızamdan öyle bir silerim ki hatırlamaya çalışıp hatırlamayınca kendime bile şaşırırım. Ama aslında silmediğimi, sadece hafızamın gerilerine attığımı rüyalarıma girince anlarım.

6- Mağazalarda bütün askılar elimde kalır ürün yere düşer :) Bunu sakarlık diye tabir edenler oldu, kendilerine çok güzel bir laf edip içimden, 'hayır bu sakarlık değil' dedim, giysiler iyi asılmıyor. O laf eden bilirkişiler yoklar artık çok şükür hayatımda.

7- Denize girip, duşumu aldıktan sonra suyum iyice süzülmeden havluya oturmam. Islak havludan nefret ederim bir de suyu çekmeyen çok yumuşak havlulardan. Havlu takıntım varmış demekki :)

Evet evet çizgilere basmadan da yürürdüm ama artık geçti :)

4 yorum:

  1. kötü şeyleri olmamış gibi farz etmek gibisi var mı ya. çook şanslısın pinki.

    ödül için çook saol canikoom

    YanıtlaSil
  2. Ne alemsin şeker kız, ne kadar ilginç ve sevimli takıntıların varmış :) şu hafızadan kötü anıları silme işi bende de var. benimki seninki gibi rüyalarda nüksetmiyor hemde :) bence iyi bir özellik.
    ödül için teşekkür ederim.
    bende bi düşüniim bakiim kimleri yaratıcı buluyormuşum :P
    Biraz körler sağırlar birbirini ağırlar durumu olacak ama söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim, 6 numara aynı benim olayım! Elimi değdirmeye korkuyorum artık!:)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle ödül için söyleyeyim; Rica ederim blogcanlarım benim. daha iyilerine layıksınız hepiniz :)

    --> çok güzel birşey sen de dene bak Damlocum. unut gitsin, bir işine yaramyacaksa :)

    --> daha nelerim vardı bir bilsen Pamukcum. bu bi kısmını yenmiş halim :) senin unutman daha güzelmiş, benimki tam unutma denmiyor senin yanında :)

    --> Bazen dokunmadan da düşüyorlar Kutucum, o zaman çıldırıyorum :D başkası dokunmuş oluyor, giysi dengede durma savaşı verirken sen yanına yaklaşıyorsun ve hoop yere :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)