12 Ağustos 2009 Çarşamba

indirim istiyorum....

Accessorize her yerde girdi indirime, Antalya'da giremedi. Satışları süper mi gidiyor nedir anlayamadım. Ben Ankara'dan gelmeden önce Ankamall'deki mağaza indirimi %70 yapmıştı. İyi ki oradan almışım birkaç şey :) Şimdi gözümü başka şeylere diktim çünkü :)

Önce aldığım kolye ve cüzdanı göstereyim;













Bunlar da gözümün önünde uçuşanlar :)

Kafesteki mavi kuşa bayıldım...



Matruşka küpelerde çok güzel. Çapalı küpelerde. Ayh! hepiniz çok güzelsiniz. :)

Şimdi bir güzellik yap Accessorize ve indirime gir. Ayıp oluyor ama, herkes indirimi bitirdi bir sen kaldın indirime giremeyen. Yapabilirsin, haydi...

Çok geç kaldın ama olsun, affedebilirim :)

10 yorum:

  1. ayy sekerim ben bunlari gormemisim alla alla, cook guzeller, ben de gonderiyorum enerjimi bir an once indirime girsinler diye :)

    YanıtlaSil
  2. enerjine sağlık Görkemcim :) rusların indirimsiz almalarına karşın bizim enerjimiz var. onların yüzünden adamlar indirime giremedi :)

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim, kafesteki kuş muhteşemmiş:)
    Bir an önce indirime girsin de sen de al:)

    YanıtlaSil
  4. dimii :) alıcam inşallah Kutucum, buraya uçarsa kaçırmam :)

    YanıtlaSil
  5. Bende aldığın kolyeyi çok beğendim.Love yazan yüzükte çok hoş bencede bir an önce indirime girsin de bizde alalım :)

    YanıtlaSil
  6. zengin olarsam hepimize birer accessorize alıcam. gözümüz doydsun die :D

    YanıtlaSil
  7. o yüzüğün kolye ve küpesi de var Kelebekçim, yeni sezon ama girecek illaki indirime :) insan bile bile kazıklanmak istemiyor :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy ne iyi bir Damlosun seeen :) inşallah zengin olursun :D amiiin

    YanıtlaSil
  9. bende ilk görüşte vurulmuştum Stilcim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)