4 Ağustos 2009 Salı

kapışın siz...

Kozmetik marketlerden bahsediyorum.

Bizim burada yegane bir çarşı var ve bu yegane çarşının içinde üç tane birbiriyle indirim yarıştıran kozmetik market var.

Kapışıp duruyorlar yaz-kış demeden.

Birisi bir alana bir bedava yapıyor, birisi %70'e varan indirim.

Üçünde de hep aynı ürünler var. Bir şey almadan önce üçünede bakıyoruz. Genelde birisinde yarı fiyatına oluyor aradığımız şey :)

Eee ben daha ne isterim. Daha ucuza almak varken niye niye bile bile kazıklanayım kuzum?

Yine böyle bir günde iki tane ruj aldım. Birini birinden, birini diğerinden, ikiside yarı fiyatına :)




Rujceğizlerime gelecek olursak birisi Maybelline Watershine Gloss Diamonds Precious Lilac rengi. 3 senedir filan kullanıyorum. Çok tatlı bir pembeliği var. Işıltısı çok değil, tam kıvamında. Hala sedefli ruj kullanamam ama buna nasıl alıştım bende bilmiyorum. Bunun yüzünden stick ruj süremez oldum. Kendisini 6,50 liraya aldım.

İkinci rujum yani glossum Nivea Wolume Shine Wonderfull Copper rengi. İlk bakışta turuncu duruyor ama sürünce turunculuktan eser kalmıyor. Bunun diğerine göre ışıltısı biraz daha fazla ve tereddüt ederek aldım ama baktım sürüp dağıtınca o ışıltıda azaldı. Yani memnun kaldım. Ve gerçekten kolajen içeriyor, dolgun gözteriyor. Bunu da 8 liraya aldım.

Fondötenmiş, pudraymış, kapatıcıymış kullanmayan ben çok aşırı makyaj yapmam. Zaten cildim düzgün. Düğün, eğlence olmasa far bile kullanmam ki zaten alerji yapıyor toz farlar. 4 üründe dönerim. Ruj, rimel, allık, kalem(sadece gözümün kuyuğuna bir çekiklik yapmak için).


Şimdi buradan sesleniyorum.

Kapışmaya devam edin sevgili market sahipleri. Çok mutlu ediyorsunuz bizi :)

9 yorum:

  1. ho ho hooo seviorum rekabeti!

    YanıtlaSil
  2. ben de seviyorum Damlocan :)

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullan canim, ben de isiltili sevmem, nivea visneli, rimel allik. hic kalemim bile olmadiiii, uhuuuhuhuu :))

    YanıtlaSil
  4. maybelline boyundaki pembe bibloya bayıldım çok şeker =) rujlarınıda güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
  5. hmm vişnelii.. o vazgeçilmez zaten. kokusu, tadıı :)

    en iyisi..alışma zaten kaleme Görkemcancım. ben zor alıştım kaleme sonra bırakamadım. Sürekli kaşıyıp simsiyah yapıyordum göz çevremi :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler Esscim. :)

    O şirin kızıda Accessorize'den almıştım. Christmas süsü ağaç için. Her sene yapıyorlar, takip et :)

    YanıtlaSil
  7. burda niye yok bu rekabet eden mağazalar, ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Boşuna kozmetikten sorumlu prenses, blogger ve Bellek Kutusu Vice President'ı ilan etmedik değil mi Pinky'cim seni;) Çok güzel hareketler bunlar diyerek bu eylemlerine sonuna kadar destek veriyorum:D

    YanıtlaSil
  9. -->burada hepi topu 3 tane yerel mağaza zinciri olunca böyle oluyor canım :) rekabet kaçınılmaz oluyor. biri biryere mağaza açtı ya, öbürü de dibine açıyor :) bizimde işimize geliyor Merbecim :) darısı sizin oraya tabii..

    -->Görevime layık olamaya çalışıyorum Saayın President Kutucum :) Eylemlerim devam edecek merak etmeyesin :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)