26 Ağustos 2009 Çarşamba

maksat muhabbet olsun...

mamişka: Şu bilgisayarın etrafını topla Pinky...
Pinky: Ama onlar benim eşyaların değil, Poğaça'nın eşyaları. O toplasın.
mamişka: O toplamaz, hadi evladım sen topla. Sonra sil oraları.
Pinky : Yaa banane o toplasın. Hem belli bir yeri yok onların.
mamişka: ...
Bir de bakmışsın, bütün ıvır zıvırlar en yakın çekmeceye kaktırılmış. Ne oldu? toplanmış ve kaktırılmış. İyi mi oldu. Bilmem, bana göre hava hoş, onlar benim eşyalarım değildi nasıl olsa :D

mamişka: Poğaça'nın yatağının üstünü topla Pinky...
Pinky : Yaa banane, şimdi toplayamam.
mamişka: Bak valla bütün eşyaları toplar üstüne örtüsünü örterim. Topla.
Pinky : Hıı iyi fikir, süper fikir :D



mamişka: Yarın denize gitmeyelim Pinky...
Pinky : Yaa banane ben yüzücem. 1 haftadır gitmiyoruz zaten, sürekli bahane bahane..
mamişka: Yarın işimiz var, ertesi gün gideriz.
Pinky : Yarın gidelim, ertesi gün yine gideriz :D
mamişka: Hani sen sıkılmıştın denizden Miniş varken.
Pinky : Ben Minişi takip etmekten yorulmuştum, denizden sıkılmamıştım.

Sıkılınır mı hiç denizden? cık cık cık...
Arada derede de kandırmaya çalışıyor, daha bir ay var çok gideriz diye. İnanmadım tabiki dee.

Pazardan geçerken tezgahın arkasından garip iletişme sesleri duyulur.
mamişka: (Napıyor bu adam bakışı)
Pinky: (Telefona niye bağırıyorsun amca bakışı)
mamişka: (Şaşırma bakışı)
Pinky: Abboww! Adam 3G'ye geçmiş onu deniyormuş, yanındakiyle görüntülü konuşuyor.

Gözlere bile inanılamaz. 3G ile iletişen ilk gördüğüm kişi pazarcı olur. Demek ki pazarcılıkta iyi para vardır. Yoksa o fatura nasıl ödenir. Kendinden utanılır. Biz yeni 3G filan derken, dünya o esnada 4G'ye geçmeye hazırlanıyordur.Falan, filan, fıstık, lokum, pişmaniye, afyon ... dinlenme tesisi, ankara, sevgili... :D

8 yorum:

  1. bende de iki tane karpuz var pinkycim, onlar yatıyor ben toplıyorum aynen böyle :)

    ben de ilk fotoğraf çeken cep telefonunu pazarcıda görmüştüm :) demek ki cidden pazarcılıkta iyi para var. ben de mi pazarcı olsam acep, iyi gelir şu öğrenci bünyeye :)))

    YanıtlaSil
  2. karpuz kavun yata yata büyür Merbecim :) biz yatmayalım bari :)

    bazı sivil polisler tebdili kıyafet dolaşıp pazarcılık filan yapıyorlarmışya. sonra onda daha iyi para var diye polisliği bırakanlar olduğunu duymuştum :)

    YanıtlaSil
  3. ahahahha... hiç kullanmam ama dayanamıcam; yarıldım yahu... adamlar resmen bırakmış polisliği...
    tutmayın beni, pazara gidiyorum ben. gel abla gel, 1 mülyon, 1 mülyon...
    :))))

    YanıtlaSil
  4. güzel bağlama sanatı :D

    YanıtlaSil
  5. hahaha :) bi bildikleri vardır dimi :D dur dur hemen çıkma Merbecim, bir pazar araştırması yap :)

    YanıtlaSil
  6. hehe :) serbest çağrıştım Damlocum :D

    YanıtlaSil
  7. Pinky'cim, yoksa Ankara yolları mı gözüktü sana?:)

    YanıtlaSil
  8. Malesef Kutucum, tamamen bilinçaltımın çağrışımları :) falan fıstık diyince Ankara'ya giderken aldığım lokumlar geldi aklıma :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)