8 Ağustos 2009 Cumartesi

meraklı kalabalık...

Çok meraklıydı bu seferki kalabalık. Red Bull Cliff Diving'den bahsediyorum. Akın akın, çoluk - çocuk, bebek, yaşlı herkes gelmişti. Tam bir meraklı kalabalık. Bende bir falez kayalığı buldum, zoraki çıktım üstüne ve fotoğraf makinesini yukarı kaldırarak ve pek fazla göremeyerek çektim birşeyler :) Kavgalar, itişmeler filan derken rezillikti seyirci alanı. Yata binip denizden seyretmediğime çok pişman oldum. Neyse görebildiğim kadarıyla çok güzel atlayışlar oldu. Cesaretlerinden dolayı hayran kaldım hepsine.

Yarışmada Rus sporcu Artem Silchenko birinci, Kolombiyalı Orlando Duque bu sefer ikinci ve İngiliz Gary Hunt üçüncü ol-muş. Sonuna kadar dayanamadım malesef o hengamenin içinde. Malum yaz. Herkes terli. Anladınız siz benim ne demek istediğimi. Hava da bir nemliydi anlatamam. Üstümüzden helikopter geçmese hava silkülasyonuda olmayacaktı.

Şimdi fotoğrafları koyacağım ama sporcuların isimleri sırasıyla yazamadığım için kusura bakmayın. Resimdekiler kimdir tam bilmiyorum. Zaten çok uzaktım zoomlayıp çektim. Görsem hepsini tanımam. :)





Türkiye'nin en büyük eğlence gemisi Starcraft'ın tıklım tıkış hali.

El sallanan helikopter.

Muhtemelen yatlardan başka birşey göremeyen topluluk.

















Yine gelin oldu mu? Valla çekinmeyin, kendi faleziniz gibi atlayın :)

not: O yatların, teknelerin içinden suya atlayıp, yüzerek atlayanları seyreyleyenlerde vardı. Çok imrendim. Çatladım çat! diye :)

6 yorum:

  1. Eline sağlık Pinky'cim fotolar çok güzel. Hele şu teknenin üstüne düşüyormuş gibi olan foto inanılmaz, nasıl yakalamışsın valla süper:D

    YanıtlaSil
  2. vallahi çok göremeden ayaklarım engebeli bir kayaya basarken çektim düşme korkusuyla :)beğendiğine çok sevindim Kutucum. Acemi şansı diyelim o gemiye düşer gibi olanada :D

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara bayıldım :)Tam ben okurkende haberlerede çıktılar :)Atlamak çok zevklidir eminim

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Kelebekçim :) keşke bizde atlayacak kadar cesaretli olsak ve teknik bilebilsek. atlanmayacak gibi değil ki oradan bakınca :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçen haftaki yarışmayı izledim tvden. harikaydı... canlı izlemek acayip keyifli olmuştur. kıskandım seni valla :)

    YanıtlaSil
  6. çok keyifliydi gerçekten. birazda ürkütücü. çünkü resmen uçuyor adamlar :) birgün canlı izleme şansın olur seninde umarım Tibetin anneciği :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)