5 Ağustos 2009 Çarşamba

önlenemeyen hareketler bunlar...

Yine engel olamadım kendi yaa. off böfff....Bu aralar önleyemediğim hareketler yapıyorum. Birşeyi beğenmediysem acımadan bozup tekrar yapıyorum.

Saçlarımı uçlarından kırptıracaktım sadece. Belimdeydi şimdi belimin üstüne geldi. Yani 2-2,5 parmak kestirdim. Anneme bakıp duruyorum şimdi. Gözünden bir ifade yakalamaya çalışarak.

-bak doğru söyle güzel olmuş mu? Çok mu kısaa? :(
+hayır kısa değil.iyi olmuş, ucunun tiftik yerleri gitmiş.
-ben üzülmeyeyim diye böyle demiyorsun değil mi? Kısa kesin kısa.
+Hayır arkadan uzun. Hem yaz ayındayız, uzar suyun içinde. Hem uzun olup uçları ince duracağına bu daha iyi.
-Hı iyi 3 aya uzar heralde eskisi gibi.inşallah.. (Niye 3 aysa artık)

Böyle işte. Rapunzel Pinky'nin saçları hafiften kısaldı. Uzun zamandır alışmıştı çok uzun kullanmaya. Ama annesinin dediği gibi ince uçlar gitti. Şimdi daha dolgun duruyor. Tek avuntum bu.

Emrediyorum sana saç! Çabuk uza.. 3 ay, 4 ay içinde dön yine eski haline lütfen...

14 yorum:

  1. meltemdeki yusuf kuaföre git bnmde saçlarım uzun hangi kuafre gitsem bolca kesmeye çalışıordu 4 yıldır aynı kuaföre gidiorum onun böle saç kesme merakı yok diğer kuaförler gbi :)

    YanıtlaSil
  2. ya benimkininde böyle huyları yoktu aslında. sıcak başınamı geçti naaptı bilmiyorum ki:) Neresinde Meltem'in bu kuaför? aklımda olsun Esscim

    YanıtlaSil
  3. üniverstenin üst geçidi varya ordan makroya doru yürürken sağda kalıo . hem saçlarında uzar bu kadr üzülme pinkycm :)

    YanıtlaSil
  4. hmm anladım :) saol Esscim. Uzaması için bol bol sulayacağım saçlarımı :)

    YanıtlaSil
  5. Pinky'cim, benim de uçlardaki tiftikleri aldırmam lazım ama her seferinde şu kırık aldırma olayı ben de kalp kırığı ve tel tel gerilen sinir sistemine neden olduğu için bir süre daha böyle dolaşacağım.
    İmza: Tiftik Keçisi Kutu

    YanıtlaSil
  6. ben kendisine gelsin diye bir kestirdim artık eski haline kaç yılda gelir bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
  7. kiriklari aldiracam diye gidip yarisini kuaforde birakan, bilmem kacinci kez gitmem bi daha kuafore kendi sacimi kendim kesecem diyen gorkem, uzulme be pinkycim, onlar bizim, sevmekten baska care yok diye seni de avutmaya calisiyor sevgili pinky kardes :)

    YanıtlaSil
  8. -->benimde önce kalbim kırıldı Kutucum. Şimdi onarmaya çalışıyorum durmadan aynaya bakarak :) hayal etmeye çalışıyorum aradaki farkı :) kestirme sakın :D

    -->bir daha kuaföre gitmezsen gelir yerine Pamukcum :) üzülme sen kökü bizde nasıl olsa :)

    -->Ah canım sağolasın.kaç senedir kullandığım boyda aslında ama şu bir sendir 5cm daha uzundu, çok alışmışım :) Bende kendim kescem bundan sonra :D

    YanıtlaSil
  9. eminim güzeldir; üzülmeee

    YanıtlaSil
  10. saol Damlocum. güzel güzel olmasına :) üzüntüm geçti sayenizde :)

    YanıtlaSil
  11. o zaman bu gece hep beraber dua edelim saçlarımız uzasın diye:)

    YanıtlaSil
  12. selamlar pinky

    Üzülme bence nasılsa sende kökü
    ( ayy bu da hep kullanınla cümledir ya)

    En azından daha sağlıklı bi görünümü olacak.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Sıhhatler olsun diyelim, değişiklik her zaman iyidir bence ;)

    YanıtlaSil
  14. -->evet Mercancım bugün kandil dualarımız kabul olur :) Herkesin kandili mibarek olsun :)

    -->Selam Nalan hoşgeldin :) haklısın şuanda daha sağlıklı görünüyor :) teşekkürler :)

    -->Sıhhatli oldum, sağolasın :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)