17 Ağustos 2009 Pazartesi

orada neler oluyor...

Şimdi benim odanın üstünde her gece 12'den sonra eşyaların yerlerini değiştiriyorlar. Bu olay bu gece 00:20' de yaşandı. Bu erken olmuş hali. Normalde 01:15 - 03:00 arası oluyor taşınmalar, sürüklenmeler her neyse... Ne yaptıklarını çözemedim. Ama gayet ağır bir eşyanın, odanın bir ucundan diğer ucuna sürüklendiği aşikar. Yapanlar 60 yaşın üstünde bir çift karı-koca. Söyledik, rica ettik yine aynı. Kaç senelik komşu, birde yaşları ilerlemiş, çocuk değiller, çok yüz göz de olunmuyor. İyi insanlar özlerinde ama bu da neyin nesi canım. Yani diyeceğim o ki; Allahım madem yarattın takip et!!!




Yarın sabahın köründe de yapılı temizlikçileri gelecek. Zırıl zırıl süpürgeyi çalıştıracak, yaldır yaldır, topuklarına basaa basa koşturacak. Sabır diliyorum kendümüze.

Kendilerine pek birşey diyemediğimden size şikayet ediyorum :) Valla kendileri kaşındılar, iyice afişe oldular. Ekşi'ye de yazdım. Ohh olsun... Çok sinirlendirirlerse isimlerini, adreslerini de açıklayacağım. Kaç yaşından sonra rezil olacaklar. Anlatsınlar bakalım ne yapıyorlar o eşyaları gecenin bir yarısı :)

9 yorum:

  1. Pinky'cim acayip insan dolu, bizim karşı komşu da yazılım mühendisi bir çocuk (çocuk dediğim 35!), salonlarımız bitişik, bu seneye kadar deli dürtmüş gibi evin içinde gümbürdeyerek koşup duruyordu. Salondaki koltukta yatarken "eşhedüüüüü" diye fırladığım çok olmuştur. Neyse ki bu sene kendi kendine bitti olay. Çeken bilir o yüzden çok iyi anlıyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. ne garip insanlar var Allahım ya! gecenin bir yarısı ne işleri varmış ki! sıkıntı herhalde!

    YanıtlaSil
  3. bu çok ilginç Pinkycim yaaa. aynı dertten biz de muzdaribiz. bizim üstkat komşularda gecenin bir yarısından sonra sürekli eşya taşıyıp duruyorlar. hiç anlamıyoruz sebebini?!

    YanıtlaSil
  4. -->sizinki belki at koşturuyordur Kutucum :) gümbürdeyerek koşan insan olamaz.ah bizimkide bir bitse. uykuluyken panikliyorum hala.

    -->yeni evliler Mervecim. kadın eşyaların yerini bir düzene oturtamadı heralde. ama bunu gündüz yapsa keşke :)

    -->saat kavramları yok bence bu üst kat komşularının Pamukcum :)birde saygıları malesef.

    YanıtlaSil
  5. hay Allah! çocuk olsa dert yaşlı olsa dert demek ki. sabırlar olsuun

    YanıtlaSil
  6. ha unutmuşum Damlocum, bunlara 3 hafta önce evin bütün heryerinde koşturan torunları geldi. onlar varken daha kötüydü, allahtan gittiler. 2 hafta koştular durmaksızın :)

    YanıtlaSil
  7. Çok kötü bir dert olmalı bizde böylesi yok ama sürekli kavga eden bir çift var 24 saat kavga halindeler birde çocukları oldu şimdi bebek sürekli ağlıyor gecenin bir yarısı sesiyle uyanıyorum bende

    YanıtlaSil
  8. bağırışmalar ve bebek ağlaması da çok büyük bir sıkıntı yaratıyor canım. onlarıda duydum alt kattakilerden. allah sabır versin Kelebekçim.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)