19 Ağustos 2009 Çarşamba

pembe tarak toka...



Bu toka taptaze...

Yeni çıktı fırından. Önce diğer yaptıklarımı gösterecektim ama bunu bitirince hemen göstermek istedim.

Yaparken fotoğraflarını da çektim. Damlo nasıl yaptığımı anlatmamı istemişti. Şimdi anlatıyorum :)

*Efendim şimdi yukarıda görmüş olduğunuz malzemeleri bir araya topladım.
*Önce dantel güpürünü 1,5 cm kıvıra kıvıra, tarağın ebatlarında diktim.
*Sonra üstüne ipek kurdelayı silikonla yapıştırdım.
*Sonra da boncuklarını diktim.
*En nihayetinde de oluşan parçayı tarağımıza silikonla yapıştırdım.

Ve bitti. Güle güle kullanayım :)

10 yorum:

  1. gule gule kullan sekerim, cok guzel gorunuyor, tipki senin gibi pembis pembis :)

    YanıtlaSil
  2. Pinky'cim, eline sağlık, tokanın üstündeki boncuklara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş şeker kız, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan bebeyim. dikiş falan demişsin ben orda kaldım. yapamam kiii :D

    neyse ayrıca pek bi mutluyum ben. sen mutlu musun :Pp

    YanıtlaSil
  5. -->teşekkürler Görkemciim :) bana ait olduğu nasıl da belli dimi :)

    -->Sağol Kutucum.o boncuklardan çok önce bileklik yapmıştım. devamı da yoktu, bunu yapmak için bozdum :) çok sevimliler minik minik :)

    -->Teşekkür ederim Tibetin şeker anneciği :)

    -->dikmessin silikonlarsın sende Damlocum :) olmadı anneciğin geldi nasılsa :)
    evet Damlocum bende mutluyum :D

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuş Pinkycim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler Kelebekçiim :)

    YanıtlaSil
  8. pinky'm çok şeker olmuş bu ya, sana benziyo aynı :) bilmiyorum, benzettim işte :)

    YanıtlaSil
  9. benziyor bana kesinlikle. sabahtan kalkınca takıverdim :) o kadar özdeşleşti benimle Merbecim :)

    YanıtlaSil
  10. ay ne hoş ellerine sağlık

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)