14 Ağustos 2009 Cuma

sen henüz açmamış bir çiçeksin, içimde bir meltem sıcak bir nefessin...




Bu kadehleri 'evet' dedikten sonraki o mutlu anınızda tokuştururken, bence şu şarkıyı dinlemeniz lazım...


Kıraç - Çeşminaz


***Bardak aksesuarlarına gelecek olursak,çok şirinler ama benim değiller. Yakında evlenecek komşumuz internetten sipariş vermiş. Daha önce bende görmüştüm ama şu anda bu şarkının sarhoşluğu içinde olduğumdan mütevellit bulamıyorum o siteyi :) Yapımı çok basit görünüyor. Yaparım ben bunu ama şu aralar değil. Daha vakit var :)

4 yorum:

  1. Çok orijinal bunlar Pinky'cim, ilk kez görüyorum, yaparsın sen kaçmaz bunlar senden;)

    YanıtlaSil
  2. valla bende ilk kez gördüm. komşu ablam iyi yakalar böyle detayları :) yapacağım mutlaka malzemeleri alıp Kutucum :)

    YanıtlaSil
  3. sarki cidden cok guzelmis Pinkycim, ben duymamisim hic, hos bardaklari da gormemisim ama kendi dugunumde yaparmiyim emin degilim bana kalsa gelinlik bile giymeyecegim, butun gozleri ustumde hissetme fobim var sanirim, basimi kuma gomesim geliyor :))

    YanıtlaSil
  4. gelinlik giy Görkemcim, çok dikkat çekici,abartılı birşey giymessin, duvağıda açmassın bütün düğün olur biter :) hem baksınlar güzele bakmak sevaptır :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)